Gå til innhold

Karneval og klær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Temaet i barnehagen i år er EVENTYR. Og sitter her helt blank på hva jeg skal kle 4 åringen ut som. Noen kreative sjeler her inne som kan foreslå noe?

Anonymous poster hash: 92c13...4dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er jo alle muligheter opne. Prinsar og prinsesser, hekser, dyr.

Endret av ★
Skrevet

Rødhette /ulven

Hans / Grete

Bukkene bruse

Troll

Askeladden

Reveenka

Klatremus

Bamse

Skrevet

En 4 åring har nok mange gode ideer selv. Men om ikke er det jo prinsesser, troll, dyrefigurer, konge, ridder, heks osv osv

Anonymous poster hash: 47e31...c51

Skrevet

Troll

Anonymous poster hash: 028f1...bb2
Skrevet

Er en gutt og kan ikke tenke meg at han vil være prinsesse. Men skal aldri si aldri.

Skrevet

Bjørn- fra gullhår og de tre bjørnene Troll- f.eks fra bukkene bruse Bukk- også fra bukkene bruse Ulv - fra rødhette og ulven Jeger - fra rødhette og ulven Askeladden - fra alle eventyrene om han ) Konge - Fra Askeladden eventyrene og sikkert en del andre eventyr )

Anonymous poster hash: 5909c...8da

Skrevet

Mange flotte tips her nå altså, så da gjenstår det å se om jeg kan klare å finne noe i skapet eller i butikken. Er dessverre ikke den mest krative syersken som mekker sammen et antrekk på 20 sek.

HI

Skrevet

Konge er enkelt. Hvit skjorte, svart bukse, sy en kappe av en gammel gardin (evnt se om de har noe billig stoff eller gardin på butikken - det er masse salg nå) og en krone, evnt en i papp eller så har de sikkert noe på lekebutikken...Evnt et ordensbånd som du syr i rødt stoff..

Skrevet

Konge er enkelt. Hvit skjorte, svart bukse, sy en kappe av en gammel gardin (evnt se om de har noe billig stoff eller gardin på butikken - det er masse salg nå) og en krone, evnt en i papp eller så har de sikkert noe på lekebutikken...Evnt et ordensbånd som du syr i rødt stoff..

Tror jeg lander for dette altså :) Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...