Gå til innhold

Plutselig forelsket i en kollega av samme kjønn:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et lykkelig samboerskap og har alltid ansett meg selv som heterofil. Jeg startet i ny jobb for noen mnder siden og fikk umiddelbart veldig god kontakt med en av mine kvinnelige kollegaer. Jeg skjønner ingenting, men følelsene blir bare sterkere og sterkere. Det er som om hun har en enorm tiltrekningskraft og det føles som jeg dras mot henne hele tiden. Hun er singel og litt "guttete" av seg. Lurer på om det kombinert med at personlighetene våre matcher så bra gjør at jeg blir forvirret. Hva skal jeg gjøre? Holder på å bli sprø av dette og tolker alt hun sier som flørt/at jeg er røpet og må holde meg i skinnet for ikke oppsøke henne kontonuerlig når vi er på jobb...

Anonymous poster hash: edcf7...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tenk på at hun har et ekkelt underlivet masse mensen og diaré.... og at det stinker av vagina en hennes.

Sånn! :)

Anonymous poster hash: cbf93...1be

Skrevet

Da har du vel plutselig blitt lesbisk da? ;)

Spøk til side, det er helt normalt i et langt liv og bli betatt av opp til flere personer, og føle seg forelsket. Om du ikke fyrer på bålet, går det som regel over :)

Om det ikke går over, ville jeg gjort noe med det :)

Anonymous poster hash: 64bcf...1ef

Skrevet

Helt vanlig! Men du kan sjøl velge å la det gå over...

Anonymous poster hash: f6480...b41

Skrevet

Det største problemet er at jeg ikke vet om hun er skeiv eller ikke. Jeg overtolker mye om dagen og tror at det hadde blitt enklere hvis det viste seg at hun er hetero. Jeg føler virkelig at hun flørter med meg😳

Skrevet

Det største problemet er at jeg ikke vet om hun er skeiv eller ikke. Jeg overtolker mye om dagen og tror at det hadde blitt enklere hvis det viste seg at hun er hetero. Jeg føler virkelig at hun flørter med meg😳

Send henne en SMS etter noen glass vin der du spør henne 😊

Anonymous poster hash: f83f5...9e0

Skrevet

Neeei. Hvorfor Gjøre ting så pinlig. Det er en kollega. Hi er opptatt. To ting som gjør at hun må skygge banen

Anonymous poster hash: e6adb...38b

Skrevet

Neeei. Hvorfor Gjøre ting så pinlig. Det er en kollega. Hi er opptatt. To ting som gjør at hun må skygge banen

En må tørre å leve litt vet du ;) hun trenger jo ikke innlede noe med dama! En flørt er aldri feil :)

Skrevet

Flørter kan være ok...men ikke ned noen du jobber med. Jeg ville ikke likt om noen kolleger begynte å flørte med meg

Skrevet

Jeg kunne gjerne hatt en uskyldig flørt med henne, men er redd jeg har overtolket "ertingen" og blikkene sånn at det hele ender med at det er jeg som er den "pågående og flørtende". Det hadde jo blitt kleint!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvordan kan man finne ut om noen er lesbisk uten å spørre??? Personlig ville jeg aldri spurt direkte!! Er spent på hvordan dette gikk/går??

Skrevet

Hvordan kan man finne ut om noen er lesbisk uten å spørre??? Personlig ville jeg aldri spurt direkte!! Er spent på hvordan dette gikk/går??

Man spør en som er skeiv om de kan se om den du lurer på om er skeiv er det. Alle homofile har gaydar. Tar aldri feil

Skrevet

Man spør en som er skeiv om de kan se om den du lurer på om er skeiv er det. Alle homofile har gaydar. Tar aldri feil

Joda, er ikke feilsikre de heller

Anonymous poster hash: 93227...2b4

Skrevet

Joda, er ikke feilsikre de heller

Homoer som ikke virker?

Skrevet

Homoer som ikke virker?

Jeg virker! Send meg en PM med navnet, så kan jeg facebooke henne og skanne henne med radaren min. 👭

Skrevet

Homoer som ikke virker?

De er vel ikke noe mer feilsikre enn heteroer

Skrevet

De er vel ikke noe mer feilsikre enn heteroer

Når det gjelder gaydar så jo

Skrevet

Når det gjelder gaydar så jo

Det sier ikke de jeg kjenner

• 2 uker senere...
Skrevet

Haha! Er det liv i tråden enda?:P Jo, nå skal dere høre. Jeg er fortsatt "forelsket" i dette mennesket. Har overhørt at hun aldri har snakket om noen menn osv noen gang. Jeg klarer ikke å oppføre meg skikkelig, og hver gang jeg tror at jeg har kontroll så gjør hun noe som får meg på limpinnen igjen. Det kan være hun blinker til meg eller lener seg helt inntil meg mens jeg skal vise henne noe osv. Men nå overtolker jeg alt så konklusjonen min er at hun MÅ merke at jeg er interessert. Vet forsåvidt ikke om det vekker interesse eller virker frastøtende på henne. Det kan ofte bli klein stemning ved starten av en vakt, men så løsner det og vi både ler og erter hverandre. Har en del merkelig blikkontakt. Akkurat som om den varer litt for lenge. Haff, ikke lett dette -tror d kan være at jeg tror at hun er skeiv og at jeg vil at hun skal være interessert i meg. Teit, men jeg har ingen annen forklaring for tiden!

Skrevet

Spør om hun har barn, samboer, mann da? Er det ikke helt normalt å spørre kollegaer om sånt

Anonymous poster hash: c584c...e4c

Skrevet

Prater og ler dere mye sammen så er det jo ikke noe rart å spørre om man har samboer ect.

Skrevet

Problemet her er vel ditt "lykkelige samboerskap," ikke kollegaens preferanser?

Det er dønn irrelevant om hun liker damer eller ikke. Først må du finne ut av om du ønsker å være utro, gå ut av forholdet ditt eller ingen av delene. Det er aldri lurt å gå på grunn av en enkelt forelskelse, uansett. Vil du bli? Da bør du bytte jobb. Vil du gå? Ja, så gjør det da.

Anonymous poster hash: bc23e...050
Skrevet

Det er dønn irrelevant om hun liker damer eller ikke. Først må du finne ut av om du ønsker å være utro, gå ut av forholdet ditt eller ingen av delene. Det er aldri lurt å gå på grunn av en enkelt forelskelse, uansett. Vil du bli? Da bør du bytte jobb. Vil du gå? Ja, så gjør det da.

Signerer. Problemet er ikke damas seksuelle legning, men at du har samboer og barn. Det lyser av hele innlegget at du er desperat etter denne dama og ønsker å være utro. Kan ikke du være åpen med mannen da, og foreslå åpent forhold der dere har sex med andre mennesker? Har du tenkt på hvordan samarbeidet blir mellom dere hvis du er utro og dere skiller lag? Tenkt på ungene før du bestemmer deg å leve ut DiB-drømmen om "jentesex"?

Skrevet

Enig. Utroskap er akkurat like ille om man er utro med en mann eller med en annen kvinne... Vil du ut av forholdet du er i nå? Ta det først. Så får du evt se etterpå.

Anonymous poster hash: 20b86...ecf

Skrevet

Enig. Utroskap er akkurat like ille om man er utro med en mann eller med en annen kvinne... Vil du ut av forholdet du er i nå? Ta det først. Så får du evt se etterpå.

Anonymous poster hash: 20b86...ecf

Jeg tror HI lever i en DiB-skapt fantasiverden der så mange skriver at mannen deres ikke ser på "jentesex" som utroskap. Bruker da å spørre disse damene hvordan de hadde tatt det hvis deres mann hadde sex med en annen mann. HI, ville du syntes det var greit at din samboer fikk seg en elsker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...