Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 trives dere? Synes dere at dere får lønn som fortjent eller tenke dere på å skifte jobb? Får dere brukt kompetansen deres i vgs? Anonymous poster hash: 6327e...448
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Lurer også på dette Tenker å ta Historie som hovedfag bare fordi at jeg synes faget er megaspennende, hva tenker du hi? Anonymous poster hash: 4fd80...2bc
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Enkelt sagt: Ingen i skoleverket får rettferdig betaling for den gedigne jobben de gjør. Det samme gjelder i barnehagen, i helsevesenet og i politiet. Har man mastergrad og jobber i vgs, så vil man i mange tilfelle ha kompetanse skyhøyt over det nivået som forventes av elevene, men dette handler i størst grad om å bruke kompetansen sin riktig. Elevmassen er langt ifra homogen, med de "rette" elevene og en lærer som formidler godt, er det helt utrolig hva man mange ganger kan få til. Anonymous poster hash: bd3b0...eed
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Lurer også på dette Tenker å ta Historie som hovedfag bare fordi at jeg synes faget er megaspennende, hva tenker du hi? Anonymous poster hash: 4fd80...2bc Jeg er alt i skolen (vgs) men underviser ikke i det faget jeg har master i. Underviser i et fag som jeg kun har årsstudie i og føler ikke at jeg er overkvalifisert på noen måte. Men så har jeg og akkurat startet så det vil kanskje forandre seg.:-) Anonymous poster hash: 6327e...448
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Jeg underviser heller ikke i faget jeg har master i. Irriterende. Har jobbet i vgs siden 2001, så at jeg mest har mine bifag, er ren diskriminering fra arbeidsgiver. Kunne skrevet bøker om det... Anonymous poster hash: df56c...b47
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 Jeg underviser heller ikke i faget jeg har master i. Irriterende. Har jobbet i vgs siden 2001, så at jeg mest har mine bifag, er ren diskriminering fra arbeidsgiver. Kunne skrevet bøker om det... Anonymous poster hash: df56c...b47 Hva har du master i da, noe innen samfunnsfaga? Jeg har master i et fag som ikke tilbys der jeg er nå, så den er faktisk ikke så relevant. Men jeg får jo lektorlønna da, eller hadde jeg nok ikke vært så interessert i å jobbe i skolen må jeg si... Anonymous poster hash: 6327e...448
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #7 Skrevet 11. februar 2016 Jeg underviser heller ikke i faget jeg har master i. Irriterende. Har jobbet i vgs siden 2001, så at jeg mest har mine bifag, er ren diskriminering fra arbeidsgiver. Kunne skrevet bøker om det... Anonymous poster hash: df56c...b47 Hva har du master i da, noe innen samfunnsfaga?Jeg har master i et fag som ikke tilbys der jeg er nå, så den er faktisk ikke så relevant. Men jeg får jo lektorlønna da, eller hadde jeg nok ikke vært så interessert i å jobbe i skolen må jeg si... Anonymous poster hash: 6327e...448 Nei, jeg har master i noe innen musikk. Jobber på musikk/dans/dramalinje, får lov å undervise dans og drama, men ikke hovedinstrumentet mitt. For jeg har studert ved "feil" institusjon. Anonymous poster hash: df56c...b47
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2016 #8 Skrevet 11. februar 2016 Jeg underviser heller ikke i faget jeg har master i. Irriterende. Har jobbet i vgs siden 2001, så at jeg mest har mine bifag, er ren diskriminering fra arbeidsgiver. Kunne skrevet bøker om det... Anonymous poster hash: df56c...b47 Hva har du master i da, noe innen samfunnsfaga?Jeg har master i et fag som ikke tilbys der jeg er nå, så den er faktisk ikke så relevant. Men jeg får jo lektorlønna da, eller hadde jeg nok ikke vært så interessert i å jobbe i skolen må jeg si... Anonymous poster hash: 6327e...448 Nei, jeg har master i noe innen musikk. Jobber på musikk/dans/dramalinje, får lov å undervise dans og drama, men ikke hovedinstrumentet mitt. For jeg har studert ved "feil" institusjon. Anonymous poster hash: df56c...b47 He he, jeg har også det. Eller diplomutdanning som det het den gangen. Men jobber på "vanlig" vgs. Anonymous poster hash: 6327e...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå