Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Jeg har to hyperemesis svangerskap bak meg. Jeg ønsker virkelig ikke å gå igjennom det igjen. Hadde generelt tøffe svangerskap og fødsler. Jeg har to, og det holder . Hva er den beste prevensjonen ?! Jeg tåler ikke p-piller. Kaster opp av alle typene jeg har prøvd. Før brukte vi ikke prevensjon, hoppet bare av i svingen . Men, nå må jeg jo! Råd? Anonymous poster hash: e4652...6cd
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Du kan jo prøve p-plaster eller p-ring, og se om det gir mindre oppkast? Ellers er alternativene spiral (kobber eller hormon), eller kondom. Anonymous poster hash: 2637f...c11
Lessismore Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Sterilisering. Enten av deg eller av mannen. Men da må dere være helt sikre på at dere er ferdige med å få barn.
TPK Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Hormon- eller kobberspiral. Men ingenting er 100% sikkert bortsett fra sterilisering (99% i alle fall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå