Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Har tre barn på småskolen og er kronisk syk, jeg blir således mye alene med barna i deres skoleferie og uten mulighet for de helt store sprella. Hvordan er det å bo på camping? Mannen min vil jobbe og bo med oss på campingen evt. I hans ferie gjør vi nok noe annet. Vi er nok egentlig hyttefolk, men dessverre uten høy nok kapital til å kunne shoppe i nærhet til Oslo. Hva tror dere? Kan vi trives 😁 Anonymous poster hash: bda86...431
Giss Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Kommer an på plassen. Det er stor forskjell fra campingplass til campingplass. Både i miljø og tilbud. Noen har store lekearealer, minigolfanlegg, bademuligheter osv. Andre har to husker i et hjørne. Dere får undersøke på nettet og evn dra en liten prøvetur og se på stedet i forkant om dere tror det er et sted, dere vi trives.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Sommarvik i Sverige er kjempefin campingplass 😀De har basseng, strand, flere lekeplasser og minigolf.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Vi har kjøpt campingvogn nå som barna er små. Jeg hater campinghytter og hotell er for dyrt når vi skal oppleve alle barneseverdigheter i Europa. Det fungerer veldig greit. Og med fortelt har vi god plass. Barna ELSKER camping og har fått masse nye venner rundt om. Vi har også møtt hyggelige mennesker på camping i Norge. Så til sommeren går turen til Danmark med to andre familier. Ungene gleder seg til å treffe vennene. Vi kommer nok til å kjøpe hytte når ungene blir større men hytteliv er ikke noe på nåværende tidspunkt. Anonymous poster hash: de0d2...f10
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Vi camper hvert år, men ligger ikke på fast sted. For min del hadde jeg ikke klart å ligge fast. Synes campingplassene blir for små og det blir alfor tett i mellom vognene. Får litt Klaus om vi ligger for lenge på en plass. Dere bør hverfall sjekke ut plassene nøye før dere bestemmer dere. Med tre barn bør det være litt å gjøre der, lekeplass, bademuligheter, mulighet for turer i marka mm.. Anonymous poster hash: a26a2...b55
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 Med fint vær er det supert, med regn flete dager i strekk er det ingenting som er kjipere Anonymous poster hash: a4d80...86b
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Har tre barn på småskolen og er kronisk syk, jeg blir således mye alene med barna i deres skoleferie og uten mulighet for de helt store sprella. Hvordan er det å bo på camping? Mannen min vil jobbe og bo med oss på campingen evt. I hans ferie gjør vi nok noe annet. Vi er nok egentlig hyttefolk, men dessverre uten høy nok kapital til å kunne shoppe i nærhet til Oslo. Hva tror dere? Kan vi trives 😁 Anonymous poster hash: bda86...431 Har dere sett på mulighet for å kjøpe ett torp i Sverige? Mange rimelige hytter oppover Hedmarkstraktene altså. Anonymous poster hash: 07eef...38d
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #8 Skrevet 10. februar 2016 Sommarvik i Sverige er kjempefin campingplass 😀De har basseng, strand, flere lekeplasser og minigolf.Slenger meg på denne, vi har vogn det Anonymous poster hash: aa8eb...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå