Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Jeg fant et møbel som selges til nøyaktig samme pris som forhandler solgte den på tilbud for nå i januar. Varen beskrives som ubrukt, men har blitt benyttet til utstilling/ styling og da antas å ha blitt flyttet litt på. Sannsynligvis like fin,men jeg la inn et bud på 3000 kr. Den sto til 3999, og har stått for salg siden desember. Selger ble åpenbart fornærmet, for jeg fikk ikke noe svar engang. Det står ikke i teksten at bud ikke er aktuelt, og nårvden har stått til salgs så lenge tenkte jeg det var greit. Var dette å tråkke på tær? Anonymous poster hash: 76fa0...3e4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Spiller det noen rolle? Om en anonym selger på Finn blir fornærmet er det vel uten betydning. Hvis man ikke liker prisen, kan man si det. Helt utmattende at folk skal bli fornærmet for alt mulig. Anonymous poster hash: 9f11e...510
Pobie Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Synes det er helt greit å legge inn bud på ting som selges av privatpersoner på nettet. Det verste som skjer er at de sier nei. Men hvis det står at de ikke vil ha bud blir det noe annet da.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Ok bra. Synes det var rart å ikke engang svare at beklager, selges ikke under fastsatt pris fex Hi Anonymous poster hash: 76fa0...3e4
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Du kan legge inn bud og de trenger ikke bruke tid på å svare alle som gjør det. Helt greit. Anonymous poster hash: 8a1bb...d10
Blomstogbier Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 Jeg synes faktisk ikke det er greit. Om de ønsker bud, spesifiserer de det i annonsen. jeg har opplevd at folk har prutet på varer (la oss si den kostet 150 kr, de prøver å prute ned til 130 kr) og synes det er frekt.
pifi med tre nurk Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Samtidig så kan man jo faktisk ikke forvente å få solgt en vare som er brukt til samme pris som for en ny!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #8 Skrevet 10. februar 2016 Jeg svarer aldri folk som pruter på det jeg legger ut på finn. Hadde jeg ønsket budrunde så hadde jeg skrevet det! Anonymous poster hash: 0bab4...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå