Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #1 Skrevet 10. februar 2016 Hva er pedleder på avdeling sitt ansvar, og hva er avdelingsleder sitt ansvar? Hvilke typer spørsmål og henvendelser fra foreldre skal gå til hvem av dem? Anonymous poster hash: 56dca...d9d
Mammatassar Skrevet 10. februar 2016 #2 Skrevet 10. februar 2016 Dytter. Er det bare alvorlige saker som skal tas opp m avdelingsleder, eller kan man også ta opp for eks gjentatte dårlige rutiner ved avdelingen med avdelingsleder?
LivetErEnLek Skrevet 10. februar 2016 #3 Skrevet 10. februar 2016 Jeg tenker at du tar alle henvendelser med pedagogisk leder. Dersom hun/han ikke kan hjelpe deg, blir du sendt videre til fagleder /virksomhetsleder.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #4 Skrevet 10. februar 2016 Jeg er pedleder, dermed og avdelingsleder Anonymous poster hash: 5238b...da9
Tantrum Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Pedleder har vel ansvaret for det pedagogiske innholdet (det faglige samt barnas utvikling) mens avdelingsleder har ansvar for hele avdelingen som sådan. Jeg ville tatt det opp med primærkontakt til barnet (om dere har slikt) evt med avdelingsleder og daglig leder av hele barnehagen. Er jo bare å ta en telefon til barnehagens leder og si hva det gjelder og spør hvem du skal ta det opp med. Send gjerne en epost også, så har du detskriftlig
Surogvanskelig Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Det er forskjellig fra barnehage til barnehage.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #9 Skrevet 10. februar 2016 Jeg jobber i barnehage og har aldri hørt om avdelingsleder der, er det en egen stilling? Vi har pedleder og styrer, ingen avdelingsleder Anonymous poster hash: 05c29...125
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #10 Skrevet 10. februar 2016 Da jeg var nyutdannet i 1998 ble jeg ansatt som avdelingsleder i barnehage. Noen år etter ble betegnelsen byttet til pedagogisk leder da det sa mer om innholdet i jobben. Så avdelingsleder er det gamle ordet for ped.leder. Større barnehager her i kommunen har også baseleder hvor man jobber på toppen av de ped.lederne på basen. Anonymous poster hash: da20a...c3a
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #11 Skrevet 10. februar 2016 Man kan faktisk spørre hvilken som helst ansatt på ditt barns avdeling om noe. Det er ikke bare ledere som svarer. Assistenter og barn og ungdomsarbeider har like gode svar og oftes MER med ditt barn enn en leder som er i møter og på kontoret hele dagen ... Anonymous poster hash: 4d3b0...550
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #12 Skrevet 10. februar 2016 Man kan faktisk spørre hvilken som helst ansatt på ditt barns avdeling om noe. Det er ikke bare ledere som svarer. Assistenter og barn og ungdomsarbeider har like gode svar og oftes MER med ditt barn enn en leder som er i møter og på kontoret hele dagen ... Anonymous poster hash: 4d3b0...550 Hvor har du det fra at leder er i møter eller på kontoret hele dagen? Er det noe du vet, eller bare noe du innbiller deg? Anonymous poster hash: 05c29...125
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå