Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ligger på et perfekt område. Men klarer ikke se forbi den dårlige planløsningen.. Noen som er flinkere enn meg der? Mannen liker det. Jeg gjør ikke :(

Anonymous poster hash: 60b00...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff å huff på alle måter

Og i Åsane 😨

Anonymous poster hash: 9db84...926

Skrevet

Håpløs planløsning! Det huset hadde jeg blitt gal av!

Anonymous poster hash: 68aad...0ec

Skrevet

Jeg synes det var fint, men synes det er drøy å kalle det lille rommet på toppen for en loftstue. Jeg lurer litt på hva det rommet nede inn forbi vaskerommet er, det er jo vindu der. Stua hadde en litt rar fasong

Hva tenker du er så dårlig med planløsningen hi?

Anonymous poster hash: 05dd1...b52
Skrevet

Smale rom og skråtak er nok til å snu i døren.

Skrevet

Likte huset kjempegodt. Planløsningen inkludert. Mange små, koselige soner, samtidig som det er åpent. Mange boder. loftstua hadde blitt kontor/hobbyrom.

Meeen, hadde slitt veldig med at så mange hus hadde hatt utsikten sin rett inn i stua mi.

Anonymous poster hash: 7689c...404

Skrevet

Jeg likte det. Det vr nok litt for åpen planløsning og litt for mye furu for min smak, men det kunne jo enkelt gjøres noe med.

Anonymous poster hash: 8eb04...b58

Skrevet

Lyst og trivelig, koselig hus!😊

Anonymous poster hash: 6a128...c9c

Skrevet

Syns det så fint ut jeg.

Anonymous poster hash: 2956c...070

Skrevet

Syntes og det var fint. Så elsker jeg å bo sånn da jeg har barn. Vi har bodd i et veldig stort borettslag siden barna var små, eier halvparten av tomannsbolig her. På ene siden er det utsikt rett på lekeplassen, fotballbanen og akebakken. På andre siden privat mot skogen. Barna har alltid hatt mange barn å leke med, vi foreldre blir kjent på lekeplassen, og fra de er rundt 4 år, så løper de rundt i borettslaget. Og vi foreldre passer på, og gir beskjed hvor de er. Selv nå som de er skolebarn, så har de alltid noen å leke med her.

Og ser andre barn i klassen til barna, som bor i eneboliger. Så har barna ingen å leke med, og de er avhengig av å ha med noen hjem. Men det passer jo ikke alltid.

Anonymous poster hash: 8c59b...c34
Skrevet

Jeg syns også det var fin. Og skjønner ikke helt hva som var problemet med planløsningen?

Anonymous poster hash: d2446...9d5
Skrevet

Grusomt med furu i taket og tregulv.. Ellers helt okey. Men alt i furu hadde forsvunnet før jeg hadde flyttet inn ☺️

Åsane er en super plass å bo. Men selv foretrekker jeg Tertnes/Morvik området da ☺️

Anonymous poster hash: bbc26...45a

Skrevet

Jeg synes det var et kjempefint hus, jeg, planløsning inkludert.

Anonymous poster hash: f1b96...c60
Skrevet

Jeg likte det jeg.

Synes det er håpløst kjedelig med alle disse like husbankhusene som blir bygget nå med en og en halv etasje og alle rom helt firkantet. Liker den kråkeslottfølelsen med kriker og kroker mye bedre, litt vinkler, gjerne halve etasjer og litt uventede løsninger.

Men hadde fått fullstendig angst av å bo midt inne i en sånn klynge med boliger da, kunne aldri bodd med naboer på alle kanter så tett. Når 6 naboer ser inn gjennom vinduene dine og du ikke kan grille på verandaen uten at minst 10 naboer vet hva du har til middag da bor du etter min mening altfor tett oppå andre.

Anonymous poster hash: ff886...0e7
Skrevet

Jeg likte det jeg.

Synes det er håpløst kjedelig med alle disse like husbankhusene som blir bygget nå med en og en halv etasje og alle rom helt firkantet. Liker den kråkeslottfølelsen med kriker og kroker mye bedre, litt vinkler, gjerne halve etasjer og litt uventede løsninger.

Men hadde fått fullstendig angst av å bo midt inne i en sånn klynge med boliger da, kunne aldri bodd med naboer på alle kanter så tett. Når 6 naboer ser inn gjennom vinduene dine og du ikke kan grille på verandaen uten at minst 10 naboer vet hva du har til middag da bor du etter min mening altfor tett oppå andre.

Anonymous poster hash: ff886...0e7

Der er jo smaken som baken. Og hvis man er heldig med naboene kan jo dette bli veldig hyggelig

Anonymous poster hash: d2446...9d5

Skrevet

Huset hadde absolutt potensiale, utsikta og det trange nabolaget er verre å gjere noko med.

Skrevet

Minste soverommet er for lite, utover det er det fint.

Liker ikke badet, men det kan med tiden pusses opp.

Ulsetskogen er forøvrig et fint sted.

Når jeg har flyttet, har jeg undersøkt litt om skolene. Jeg har dårlig erfaring med en skole, så skoler er det første jeg sjekker.

Anonymous poster hash: 36cad...ca8

Skrevet

Likte planløsningen jeg bortsett fra loftsstua. Masse boder, noe det alltid blir for lite av. Men hadde ikke orket å bo så tett på naboene.

Skrevet

Herre så mye furu som må males. Tak, lister. Grøss. Skikkelig gamlishus.

Syntes planløsningen var fin. Masse boder og to balkonger.

Kjøkkenet var veldig gammeldags til å være nyoppusset. Og kjøkkenet var veldig smalt.

Anonymous poster hash: b49af...d93

Skrevet

Hater furu. Er så harry, ellers greit hus

Anonymous poster hash: 4ace7...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...