Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Hvor mye veide du? Jeg har lagt på meg en del under svangerskapet pga. blant annet kraftig bekkenløsning. Vanligvis er jeg en veldig aktiv person, så når livsstilen ble stillesittende la jeg mye på meg. Trøstespiste også en del.. Hjalp ikke akkurat! Veier 96-97 og bør veie ca. 70. Jeg går tur og trener mer og mer, spiser også sunt (har gått Greteroede før, så spiser samme type mat uten å telle kalorier). Har kuttet ut sukker, spiser kun i bursdager. Da er det mindre enn før, typ 2 kakestykker. Men det går tregt. Lurer på å høre om det er mulig med litt drahjelp hos legen. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 29f7a...5f2
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Hvor lenge er det siden fødsel? Ammer du? Jeg tror legen vil be deg prøve "alt annet" først, f.eks Grete Roede eller lavkarbo. Slankepiller er vel mildt sagt omstridt og har bivirkninger. Det kan sikkert ikke forenes med amming heller. Anonymous poster hash: d93c2...cc9
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Hvor lenge er det siden fødsel? Ammer du? Jeg tror legen vil be deg prøve "alt annet" først, f.eks Grete Roede eller lavkarbo. Slankepiller er vel mildt sagt omstridt og har bivirkninger. Det kan sikkert ikke forenes med amming heller. Anonymous poster hash: d93c2...cc9 Dessverre så har melken forsvunnet til tross for masse pumping! 😁 Anonymous poster hash: 29f7a...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå