Høstduft Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Jeg fikk ikke sett slutten av programmet og lurer sånn på hvordan det gikk med de tre babyene? Noen som så det og kan fortelle?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Casper, gutten til det polske paret døde dessverre. Han fikk nyresvikt og produserte derfor ikke urin. Sammen med lege ble det bestemt at respiratoren skulle kobles av Og han døde i armene til foreldrene 😭. Mor ble gravid igjen å 3mnd etter caspersen bortgang var hun gravid i uke 6-7. Maximus eller hva han het ble født 11 uker før tiden med keisersnitt. Testene viste at han ikke hadde downs syndrom likevell. Vi fikk ikke se hvordan det gikk videre bortsett fra dette men virket som om alt gikk bra. Olivier (den gjenlevende tvillingen) måtte operere sammen øverste og nederste del av tarmen før tiden da det ble en blokkasje i tarmen som gjorde at han ikke fikk næring. Han ble overflyttet til ett annet sykehus, operasjonen ble vellykket og det siste vi fikk vite var at alt gikk fint med han. Anonymous poster hash: 1b968...ed6
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Hvor gikk denne serien? Anonymous poster hash: eaf1b...4f6
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Hvor gikk denne serien? Anonymous poster hash: eaf1b...4f6 Tv2 livsstil. Jeg fødte prematurt selv. Glad jeg leste denne tråden. Det går kjempefint med barnet mitt, men føler meg helt hudløs når jeg ser andres sjebner... Anonymous poster hash: a9c80...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå