Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Er han ikke fornøyd med meg? Skal jeg foreslå en ekstra mann? Anonymous poster hash: 6cd1e...c4e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 du får høre hva forslaget innebærer. Anonymous poster hash: 50e1a...04a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Ja foreslå en ekstra mann, som er homofil Hehe...men bifil vel? Med mindre hi ikke vil være med Anonymous poster hash: 4a429...180
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Hmmm, ikke greit altså, men da må du jo kreve en ekstra mann! Anonymous poster hash: f1cb8...e0c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Du må ta en skikkelig prat med han,ikke godt for deg. Jeg hadde aldri prøvd om jeg var i forhold. Anonymous poster hash: e8c9c...5bf
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Min samboer spurte en gang, jeg svarte at det var greit hvis jeg fikk bestemme hvilken dame vi skulle ha med. Han ble glad og sa at det var greit. Så spurte han hvem jeg ville ha med og jeg svarte Angelina Jolie. Jeg venter fortsatt på at han skal fikse det og han har ikke spurt flere ganger :-) Anonymous poster hash: 3328d...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå