Gå til innhold

mannen hinter om trekant...Dette skjer ofte..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er han ikke fornøyd med meg?

Skal jeg foreslå en ekstra mann?

 

 

Anonymous poster hash: 6cd1e...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får høre hva forslaget innebærer.



Anonymous poster hash: 50e1a...04a
Skrevet

Ja foreslå en ekstra mann, som er homofil :)

Skrevet

Ja foreslå en ekstra mann, som er homofil :)

Hehe...men bifil vel? Med mindre hi ikke vil være med ;)

 

 

Anonymous poster hash: 4a429...180

Skrevet

Hmmm, ikke greit altså, men da må du jo kreve en ekstra mann!

 

Anonymous poster hash: f1cb8...e0c

Skrevet

Du må ta en skikkelig prat med han,ikke godt for deg.

Jeg hadde aldri prøvd om jeg var i forhold.

 

Anonymous poster hash: e8c9c...5bf

Skrevet

Min samboer spurte en gang, jeg svarte at det var greit hvis jeg fikk bestemme hvilken dame vi skulle ha med. Han ble glad og sa at det var greit. Så spurte han hvem jeg ville ha med og jeg svarte Angelina Jolie. Jeg venter fortsatt på at han skal fikse det og han har ikke spurt flere ganger :-)

 

Anonymous poster hash: 3328d...1fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...