Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Pleier ikke å se så mye på TV, men nå er nettet nede på dag tre å jeg har funnet et interessant program på tv'en så jeg skjønner ikke hvorfor jeg betaler en arm og en legg for så dårlig et så dårlig TV tilbud! Noen som vet om discovery og CD blir enige snart eller er det bare å si opp hele driten? Hvilket annet selskap anbefaler dere? Anonymous poster hash: 54dde...752
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Sist jeg leste så hadde de ikke kommet til noe enighet. Kan anbefale Get da, er ikke så ulikt canal digital Anonymous poster hash: e433a...6ea
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Vi har akkurat byttet til Altibox. Greit å faktisk ha TV-kanaler igjen, Altibox har mye bedre kundeservice enn Canal Digital, og internettet (hadde NextGenTel før, som forøvrig også har elendig kundeservice) er også mye raskere! Aldri mer Canal Digital! Anonymous poster hash: 1e8da...d40
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Ser ut som vi må bytte ja Håpte det skulle ordne seg Anonymous poster hash: 6c284...407
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå