Gå til innhold

Er det mye influensa i Oslo nå? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 4e331...c4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Hele barnehagen til snuppa mi har influensa. Har fått det selv også. Kjenner også mange andre i Oslo som har det nå :-(

Anonymous poster hash: ee266...65c

Skrevet

Det er nok mye i området. Jeg har vært syk i en uke og sønnen min forrige uke, sammen med hele barnehagen, personale og ansatte. Tror det var 2/15 barn i barnehagen en av dagene forrige uke. 

Anonymous poster hash: f5b65...035
Skrevet

Ikke merket at det er så mange som har influensa. Men er mange som er forkjøla for tiden... Stor forskjell på influensa og forkjølelse.

Anonymous poster hash: 37ce1...b2e

Skrevet

Det går influensa. Her er det mange som har fått det påvist på prøver, inkludert oss... Så det er ikke noen forkjølelse i vårt område i hvert fall.

Skrevet

Her i området har jeg ikke hørt om noen som har fått det ennå. Men det kommer vel da...

Anonymous poster hash: ef3f3...e23

Skrevet

Ikke merket at det er så mange som har influensa. Men er mange som er forkjøla for tiden... Stor forskjell på influensa og forkjølelse.

Det behøver det ikke være. Noen får influensa veldig. Skalaen går fra folk som blir friske bærere, til de som kun får litt hoste og litt snørr - til de som blir liggende i to uker med 40 i feber. 

Selv har jeg ligget rett ut med feber og muskelverk i en uke, ganske sikker på at dette er influensa.. 

Skrevet

Det behøver det ikke være. Noen får influensa veldig. Skalaen går fra folk som blir friske bærere, til de som kun får litt hoste og litt snørr - til de som blir liggende i to uker med 40 i feber. 

Selv har jeg ligget rett ut med feber og muskelverk i en uke, ganske sikker på at dette er influensa.. 

Noen får influensa veldig mildt, skulle det stå. 

Skrevet

Nå er jeg glad for at jeg tok vaksinen. Det hundrelappen er den beste investeringen jeg gjør om høsten. Forstår ikke at dere gidder å gå rundt å risikere å bli syke, når det kan forbygges så lett. 

Anonymous poster hash: 4285e...9de
Skrevet

Nå er jeg glad for at jeg tok vaksinen. Det hundrelappen er den beste investeringen jeg gjør om høsten. Forstår ikke at dere gidder å gå rundt å risikere å bli syke, når det kan forbygges så lett. 

Jeg har lært nå. Dette er andre året på rad jeg har fått influensa. Før den tid fikk jeg det omtrent aldri.. Neste år blir det vaksine på meg også!

Skrevet

Jeg har lært nå. Dette er andre året på rad jeg har fått influensa. Før den tid fikk jeg det omtrent aldri.. Neste år blir det vaksine på meg også!

Heldige dere som kan ta vaksinen! Influensa er noe møkk når man har redusert immunforsvar :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...