Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Jeg har et barnehagebarn som innemellom har med seg besøk hjem. Og det slår aldri feil, ungene som er på besøk drar alltid ut ting av klesskapet eller de gjemmer seg i trådskuffene osv. Mitt barn er aldri interessert i sitt eget skap til vanlig. Og jeg synes det er litt irriterende😜 De må gjerne endevende alt av leker på rommet, men klærne ønsker jeg at kan ligge på plass. Men siden alle ungene som er på besøk automatisk åpner skapet så lurer jeg på om unger flest gjør det, og at det er vi som er sære og rare? Anonymous poster hash: 32294...9e8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Nei, det har jeg faktisk aldri opplevd med noen av barna eller besøk. Hadde blitt litt irritert jeg også.. Anonymous poster hash: eab27...2a2
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Nei, mine barn er aldri i klesskapene og jeg har aldri opplevd at besøkende barn er det heller.. Her i huset leker vi ikke med de rene klærne, de har jeg vasket, brettet og lagt på plass for at de skal ligge fint til neste gang de skal brukes! Anonymous poster hash: 2f3e8...8a0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Nei, min, og hennes venner, har aldri brydd seg om verken hennes eller mitt skap Ikke hadde jeg tillatt det heller Anonymous poster hash: 18ab0...5fe
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Nei det har aldri skjedd her. Ikke hadde de fått lov heller. Anonymous poster hash: ef85a...a3e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Har aldri opplevd at verken mine eller andres barn leker i klesskapet eller drar ut klærne, er kun tenåringen og hennes venner som prøver x antall plagg, men da rydder de inn igjen Her har jeg en koffert med utkledningsklær som de tømmer om de ønsker å leke med klær.. Anonymous poster hash: 567ad...30e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Nei, herjing i skap der jeg har lagt klær ryddig på plass har jeg aldri godtatt. Ingen som har forsøkt seg på det heller. Men husker da jentene mine var små at de tok ut ting av et stort klesskap vi hadde i gangen. Det var (er) et roteskap med ting som sitteunderlag, refleksvester og vesker osv så der fikk de bare drive på. Anonymous poster hash: eee7f...164
liniss - mamma til tre små Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Ikke at andre er i skapet. Men min 4 åring endevender skapet støtt, skifter klær å styrer og roter.... endte med at vi satt skyvelås på døra :-) hehe
bompitrollet Skrevet 9. februar 2016 #9 Skrevet 9. februar 2016 Har opplevd besøk som har begynt å rote i klær, men har gitt ganske så streng beskjed om at dette ikke er akseptert. Så tydeligvis er det noen som oppdrar barna sine til at det er ok å rote i andres klesskap.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 Nei, og det har jeg aldri opplevd at venner har gjort heller. Du må jo gi beskjed til vennene til barnet ditt at det ikke er ok. Det er faktisk lov til å irettesette andres barn, men man kan gjøre det på en hyggelig måte ("Her hos oss er det ikke lov til å ta ut klærne og gjemme seg i kurvene, så det får dere ikke lov til" mens du smiler). Anonymous poster hash: 501ac...3be
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #11 Skrevet 9. februar 2016 Nei, og det har jeg aldri opplevd at venner har gjort heller. Du må jo gi beskjed til vennene til barnet ditt at det ikke er ok. Det er faktisk lov til å irettesette andres barn, men man kan gjøre det på en hyggelig måte ("Her hos oss er det ikke lov til å ta ut klærne og gjemme seg i kurvene, så det får dere ikke lov til" mens du smiler). Anonymous poster hash: 501ac...3be Haha, hva i all verden er det som får deg til å tro at jeg ikke er i stand til å sette grenser? Selvfølgelig får de beskjed om å gå ut av skapet eller å holde seg unna det. Men jeg synes det er påfallende at det skapet alltid er interessant, uavhengig av hvilke barn som kommer. Mulig mitt barn har et plutselig behov for å leke i skapet, men hun har det aldri ellers. Jeg bare lurte på om dette er en vanlig barneting å gjøre😊 HI Anonymous poster hash: 32294...9e8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #12 Skrevet 9. februar 2016 Mine er aldri i skapet.. Det hender de river ut kostymer av en skuff, så prøver å finne en kiste eller noe å ha det i. Minner meg på at jeg må ta en runde på finn.no Anonymous poster hash: d29f0...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå