Gå til innhold

blir tlf-terrorisert av bladet "foreldre og barn".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som blir telefonterrorisert av de som jobber i bladet "Foreldre og barn"??

Jeg får dette bladet fast i posten å de to siste månedene har de ringt omtrent hver dag!!

De bør vel kanskje ta hintet om at jeg ikke er intressert å snakke når jeg legger på hver gang jeg hører at det er de!

Regner med det er snakk om salg å det er jeg overhodet ikke intressert i!

Vil de noe annet så får de sende en mail..

Har nå sendt en mail at om de ringer en gang til nå så blir de politianmeldt for telefonterrorisering!

Bare nygjerrig om det bare er meg som opplever dette eller om det er andre som også blir gal av den konstante ringingen :S

Anonymous poster hash: dd413...05e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det KAN jo være de røver å få tak i deg pga andre ting enn salg! Kan du ikke bare snakke med de og si du ikke er interessert da? Verre er det ikke.

Anonymous poster hash: 85ac8...9f5

Skrevet

Ta å lagre nummerne fra selgere under telefonsalg. Da slipper du å ta telefonen... Men du bør jo kjenne igjen numrene om de har ringt så lenge...

Anonymous poster hash: 6ecff...e7c

Skrevet

Hæ??

Det er jo ikke telefonterror. Anmeldelse??

Hva med å faktisk høre hva de har å si før du slenger på røret?

Du regner med at det er snakk om salg? Hvorfor skulle de selge noe til deg når du allerede har et abonnement?

Når du evt. Har hørt hva de vil, så kan du vennlig avslå eventuelle salg eller andre forespørsler. Det pleier ikke å være så vanskelig uansett om det er snakk om et blad-abonnement eller andre fjernsalg fra etablerte forhandlere!

Og husk; det er HELT frivillig å inngå et abonnement. Du kan jo velge å kjøpe bladet i butikken hvis di ikke vil forholde deg til selskapet!

Anonymous poster hash: 134a7...9b7

Skrevet

Kjenner selvsagt igjen nummeret å trykker på avvis samtale hver dag i 2 mnder må.

Vil de noe annet enn å selge så burde de kanskje ha klart å sende en mail etter 2 hele mnder..

Anonymous poster hash: cb38a...0e7

Skrevet

Selvsagt er det ulovlig å ringe hver dag til en person som helt tydlig ikke vil bli kontaktet via telefonen!!

Skrevet

De ringer meg også mye. Det er for å gi et "tilbud" om abonnement på Hjem123. De gir seg ikke før jeg snakker med dem. Dette har pågått med jevne mellomrom så lenge jeg har vært abonnent og jeg har nå sagt opp bladet. Synd! Jeg liker bladet, men jeg orker ikke dette mer.

Anonymous poster hash: fe07a...75d
Skrevet

Jo det går fint ann å selge ting selv om jeg allerede er medlem.

Jeg har RiksTv å likevel ringer de maser om ekstratilbud,heldigvis tar de ett hint.

Har også NextGentel som leverer internett å også de ringer å maser om å selge ekstra tjenester.

Men de tar også ett hint,å ringer ikke oftere en gang i året kanskje så det plager meg ikke.

Men når jeg blir oppringt hver dag så blir jeg flyforbanna!

Skrevet

De ringer meg også mye. Det er for å gi et "tilbud" om abonnement på Hjem123. De gir seg ikke før jeg snakker med dem. Dette har pågått med jevne mellomrom så lenge jeg har vært abonnent og jeg har nå sagt opp bladet. Synd! Jeg liker bladet, men jeg orker ikke dette mer. Anonymous poster hash: fe07a...75d

Er det ikke mulig å sende en klage på de?

Dette burde være ulovlig å ringe så ofte!

Skrevet

Har ring meg fleire gongar i veka i lengre tid. Dei ringer frå eit ikkje-registrert nummer, berre det er suspekt. Eg er ofte på jobb når dei ringer, og det blir til at eg ikkje tek telefonen. Likevel ringer dei stadig. I går var eg heime, og svarte. Og ganske riktig; dei ringer ikkje meg som deira kunde (som er lov) dei ringer for å bedrive telefonsalg (som eg har reservert meg mot). Skal ringe dei i morgon og seie opp abonnementet. Det er kanskje eit språk dei forstår.

Skrevet

De har ringt meg og hver dag i noen uker nå. Jeg tenker at om det gjelder noe viktig som manglende betaling el noe sånt så kan de jo sende mail om jeg ikke svarer på tlf. Men jeg tok faktisk tlf den første gangen (derfor jeg vet at det er de) og det var salg!

Anonymous poster hash: ca1d0...bf6

Skrevet

De har nok en dialler som ringer automatisk. Hvis du ikke svarer eller bare legger på blir du bare liggende på call-lista og blir ringt opp automatisk igjen... Svar neste gang de ringer og be dem fjerne deg fra lista.

Anonymous poster hash: 484aa...bc2

Skrevet

De har ringt meg hver dag i 2 mnd! Tok den i dag, og de skulle selge et annet blad. Tid og rom! Sa bare nei, nei og la på!

Anonymous poster hash: 2255f...3ed

Skrevet

Hm... Fikk første tlf fra dem i dag. Selgeren var så overentusiastisk at jeg nesten fikk latterkrampe. Det var jo bare så fantastisk bra tilbud og bare 299-, for en verdi på 450,-. Svarte at jeg ikke ville betale 300,- for noe jeg ikke hadde bruk for. Da forsvant entusiasmen hans og han hørtes ut som han ble skikkelig fornærmet og sur. Spent på om jeg kommer til å bli kontaktet igjen...

Anonymous poster hash: 008ae...256

Skrevet

De har ringt meg fra et mobilnummer i flere mnd. nå. Første gangen sa jeg at det ikke passet. Skulle bare sagt at jeg ikke er interessert. Tar den ikke når de ringer nå. De er ganske pågående. Noen dager ringer de flere ganger. De får bare holde på så lenge de gidder. Kommer aldri til å kjøpe abonnement. ☺

Anonymous poster hash: fdd02...a22

Skrevet

Har ring meg fleire gongar i veka i lengre tid. Dei ringer frå eit ikkje-registrert nummer, berre det er suspekt. Eg er ofte på jobb når dei ringer, og det blir til at eg ikkje tek telefonen. Likevel ringer dei stadig. I går var eg heime, og svarte. Og ganske riktig; dei ringer ikkje meg som deira kunde (som er lov) dei ringer for å bedrive telefonsalg (som eg har reservert meg mot). Skal ringe dei i morgon og seie opp abonnementet. Det er kanskje eit språk dei forstår.

Kan hende du da får 10 mail om å melde deg inn igjen og en del tlf samtaler der du bare skal få ett sååååååååååå godt tilbud.

Samme gjør de alle. Melde meg ut av familien for en stund siden da det bare var noen av strikkeoppskriftene jeg ville ha og det blir billingere å kjøpe enkeltblad.

De også har den overentusiantiske pipestemmen der du bare måååååååååååå slå til på det gode tilbudet om å melde deg inn igjne.

Jeg fortalte da at jeg ikke hadde meldt meg ut noenuker før for å melde meg innigje. Og sa at de ikke skulle ringe meg igjen og slette meg fra listene sine.

Utrolig irriterende. Får ikke lyst til å melde meg inn i noe når de holder på slit.

Nå har jeg lært meg å blokke nr. så nå gjør jeg det :)

Anonymous poster hash: dc80d...2b9

Skrevet

Kan da bare blokkere nummeret de ringer fra..?

Anonymous poster hash: 08b6e...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...