Gå til innhold

Omgangssyke bare en vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet kvalm i dag, men har ikke kastet opp enda. Er det et lite håp om å slippe unna med kun diaré? Har ikke hatt dette så ofte, fått begge veier tidligere.

Får mageknip og må løpe på do med en gang. Er i noelunde grei form før og etter. Fant idoform i skapet, så har tatt det nå i håp om at det slutter nå 😱

Anonymous poster hash: 60169...4c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ofte diare uten oppkast når de andre er syke. Men idoform hjelper vel ikke?

Anonymous poster hash: 4b29d...b64

Skrevet

Ingen andre syke i hus. Enda... Leste på pakningen at det hjalp mot løs mage, så prøvde det 😊

Skrevet

Jeg våknet kvalm i dag, men har ikke kastet opp enda. Er det et lite håp om å slippe unna med kun diaré? Har ikke hatt dette så ofte, fått begge veier tidligere.

Får mageknip og må løpe på do med en gang. Er i noelunde grei form før og etter. Fant idoform i skapet, så har tatt det nå i håp om at det slutter nå 😱

Her hadde ene barnet kun diaré og andre barnet kun oppkast to dager etter. Så ja, det er fullt mulig;) God bedring!

Anonymous poster hash: 974eb...5bc

Skrevet

Tusen takk 😊 Krysser alt for at ungene ikke blir smittet☺

Skrevet

Har oftest diare og bare det ved omgangssyke, så det er fullt mulig. 

Anonymous poster hash: dcca2...fc5
Skrevet

Skulle ikke ha skrevet dette 😜 Begynte med oppkast i sjutiden og holdt på frem til for en time siden.. Så nå er det begge veier🙌 Blir jo ikke bedre at jeg blir som en liten unge heller, griner og sutrer 😜 Håper det verste er over for nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...