Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Noen her som har en egen sparekonto som mannen/ samboeren ikke vet om? Isåfall, hvorfor? Anonymous poster hash: adc73...bb4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Jeg har en sparekonto i eget navn ja, tviler på at mannen vet om den. Men det er ikke noe særlig penger på den da, jeg driver med småsparing der, 10 kroner nå og 50 kroner da, og vips har jeg til et par nye sko eller noe sånt.... Anonymous poster hash: 5032a...e94
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Ja. Har to forskjellige i to andre banker. Kun fordi jeg hadde de før jeg ble sammen med han Anonymous poster hash: fbc6c...ff1
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 ja har det, men om han hadde spurt om jeg hadde en sparekonto hadde jeg svart. og han hadde fått vite hvor mye som var der om han ønsket det, tipper mannen min også sparer, men er ikke så nøye for meg å vite alt. jeg har det som buffer, til feks bil rep, turer, klær, ting jeg har lyst på osv osv. Anonymous poster hash: 8064b...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå