Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Jeg har født to barn om det er relevant. Men det jeg lurer på er: har dere noengang opplevd at de må bytte til en mindre strl når de skal putte det inn? Det skjer hver gang, selvom jeg sier ifra, de dytter og dytter, og det gjør vondt, også innser de at de må ha et mindre. Er dette normalt? Og hvorfor hører de ikke på meg når jeg sier ifra på forhånd? Det gjør jo vondt når de prøver å dytte inn den som er for stor, klyper gjør det også.. Anonymous poster hash: 83b1f...0b0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Jeg har født to barn om det er relevant. Men det jeg lurer på er: har dere noengang opplevd at de må bytte til en mindre strl når de skal putte det inn? Det skjer hver gang, selvom jeg sier ifra, de dytter og dytter, og det gjør vondt, også innser de at de må ha et mindre. Er dette normalt? Og hvorfor hører de ikke på meg når jeg sier ifra på forhånd? Det gjør jo vondt når de prøver å dytte inn den som er for stor, klyper gjør det også.. Anonymous poster hash: 83b1f...0b0 Har ikke opplevd at de nekter å høre på meg? Men jeg har opplevd at de bytter til en annen størrelse hvis de startet med feil. Anonymous poster hash: 5062a...d04
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Dem tror du er / har Bjellands fiskeebolleoøs der nede da? Huff.... men min mor fikk spm av legen sin om hun hadde født? Dama har 4 barn liksom. Anonymous poster hash: 24dac...72d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Takk for svar De prøver alltid med den standardvarianten først, jeg må ha en som er en god del mindre.. Fastlegen min spurte meg begge gangene etter fødsel om jeg var sikker på at jeg hadde født, så jeg har vel ikke blitt noe annerledes der nede etter fødsel da.. Lurte bare på om det var vanlig at de skulle prøve så lenge før de innser at det ikke går!? De holder på i et par min hver gang, og jeg er alltid sår og jævlig etter jeg er ferdig der. Anonymous poster hash: 83b1f...0b0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Jeg er ofte med på GU, og nei det er ikke normalt. Men de vi bruker er små da. Derimot kan det falle ut, så jeg må trå til og holde det på plass. Det har nok neppe noe med slapphet å gjøre, men fordi damene sitter veldig skrått i stolen, og disse nye i plast er litt knølete, både å låse, pasienten er nervøs og strammer, og selve formen innbyr ikke til at det skal sitte så godt. Anonymous poster hash: bcd02...cc5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Bruker bare biljekk på meg. Som Fornebu Arena der nede. Anonymous poster hash: 1e1a5...9a0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Takk for svar De prøver alltid med den standardvarianten først, jeg må ha en som er en god del mindre.. Fastlegen min spurte meg begge gangene etter fødsel om jeg var sikker på at jeg hadde født, så jeg har vel ikke blitt noe annerledes der nede etter fødsel da.. Lurte bare på om det var vanlig at de skulle prøve så lenge før de innser at det ikke går!? De holder på i et par min hver gang, og jeg er alltid sår og jævlig etter jeg er ferdig der.Anonymous poster hash: 83b1f...0b0 Kan ofte bli mye stramt arrvev etter fødsel, og blir jo mindre elastisk dessverre. Det er prisen for å føde Anonymous poster hash: d089f...efc
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Mulig jeg missforstår deg... Men dette lukter liksom et skryteinnlegg. Du informerer om at gyn må bytte redskap fordi dåsa di er så trang. Okej. Anonymous poster hash: dcfbd...0c3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #9 Skrevet 9. februar 2016 Mulig jeg missforstår deg... Men dette lukter liksom et skryteinnlegg. Du informerer om at gyn må bytte redskap fordi dåsa di er så trang. Okej. Anonymous poster hash: dcfbd...0c3 Er det mulig? Hvordan blir man som deg? Hva foregår i hodet ditt når du tror at noen har behov for å skryte ANONYMT om at de er trang i underlivet? Rare, rare menneske!!! Anonymous poster hash: c851a...3b9
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 Visste ikke at det var flere størrelser en gang, jeg. Så den de bruker har vel passa Anonymous poster hash: fc323...2be
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #11 Skrevet 9. februar 2016 Mulig jeg missforstår deg... Men dette lukter liksom et skryteinnlegg. Du informerer om at gyn må bytte redskap fordi dåsa di er så trang. Okej. Anonymous poster hash: dcfbd...0c3 Er det mulig? Hvordan blir man som deg? Hva foregår i hodet ditt når du tror at noen har behov for å skryte ANONYMT om at de er trang i underlivet? Rare, rare menneske!!! Anonymous poster hash: c851a...3b9 Jeg er enig. Jeg har født men er såå tight likevel.. Anonymous poster hash: 7dda5...02f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #12 Skrevet 9. februar 2016 Visste ikke at det var flere størrelser en gang, jeg. Så den de bruker har vel passa Anonymous poster hash: fc323...2be Haha, samme her😂 var nå sikker på at one size fits all. Jeg har aldri opplevd at de er for store😩men så har de ikke falt ut heller👏👏 Anonymous poster hash: c851a...3b9
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #13 Skrevet 9. februar 2016 Mulig jeg missforstår deg... Men dette lukter liksom et skryteinnlegg. Du informerer om at gyn må bytte redskap fordi dåsa di er så trang. Okej. Anonymous poster hash: dcfbd...0c3 Det var dette jeg og tenkte...🙊 Anonymous poster hash: 289dd...5fd
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #14 Skrevet 9. februar 2016 Mulig jeg missforstår deg... Men dette lukter liksom et skryteinnlegg. Du informerer om at gyn må bytte redskap fordi dåsa di er så trang. Okej. Anonymous poster hash: dcfbd...0c3 Er det mulig? Hvordan blir man som deg? Hva foregår i hodet ditt når du tror at noen har behov for å skryte ANONYMT om at de er trang i underlivet? Rare, rare menneske!!! Anonymous poster hash: c851a...3b9 Visstnok flere som tenkte som meg.... Hva tenker du selv, oppegående menneske, er vitsen med innlegget? Anonymous poster hash: dcfbd...0c3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #15 Skrevet 9. februar 2016 Mulig jeg missforstår deg... Men dette lukter liksom et skryteinnlegg. Du informerer om at gyn må bytte redskap fordi dåsa di er så trang. Okej. Anonymous poster hash: dcfbd...0c3 Er det mulig? Hvordan blir man som deg? Hva foregår i hodet ditt når du tror at noen har behov for å skryte ANONYMT om at de er trang i underlivet? Rare, rare menneske!!! Anonymous poster hash: c851a...3b9 Hvorfor? For å føle seg bra vel. Håper vel på kommentarer som: Åh, er det sant, så heldig du er som fortsatt er så stram, Her faller det ut her så de må bytte til et større.... Anonymous poster hash: 9bf1d...cae
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #16 Skrevet 9. februar 2016 Følte også skryteinnlegg. Anonymous poster hash: 635e4...ddc
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #17 Skrevet 9. februar 2016 Trodde det bare var en str jeg... Anonymous poster hash: a3ccf...1a0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #18 Skrevet 9. februar 2016 Altså, kan sikkert oppfattes som skryteinnlegg, men det er det ikke ment som. Jeg lurer oppriktig på hvorfor de er så hardhendte, tror ikke jeg er spesielt trang heller, men ja, kan være det er blitt mindre elastisk i åpningen. Det er faktisk lite alright å ligge der og få vondt selvom jeg har sagt ifra på forhånd at den ikke passer. De får den ikke inn, så de presser, da klyper disse metallkantene. Å oppfatte dette som skryteinnlegg er merkelig, blir jo som om noen skulle skrytet av at sykepleiere ikke får til å ta blod fordi de ikke får inn nåla liksom.. Anonymous poster hash: 83b1f...0b0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #19 Skrevet 9. februar 2016 Altså, kan sikkert oppfattes som skryteinnlegg, men det er det ikke ment som. Jeg lurer oppriktig på hvorfor de er så hardhendte, tror ikke jeg er spesielt trang heller, men ja, kan være det er blitt mindre elastisk i åpningen. Det er faktisk lite alright å ligge der og få vondt selvom jeg har sagt ifra på forhånd at den ikke passer. De får den ikke inn, så de presser, da klyper disse metallkantene. Å oppfatte dette som skryteinnlegg er merkelig, blir jo som om noen skulle skrytet av at sykepleiere ikke får til å ta blod fordi de ikke får inn nåla liksom.. Anonymous poster hash: 83b1f...0b0 Hahahahahaha!!! Det kan virkelig ikke sammenlignes...😂 Anonymous poster hash: 289dd...5fd
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #20 Skrevet 9. februar 2016 Vi har tre str på spekulumene til gyn, pluss andenebb. Skjønner ikke hvordan de kan klype? Anonymous poster hash: a69b9...3d5
Gjest Antarctica Skrevet 9. februar 2016 #21 Skrevet 9. februar 2016 Bruker bare biljekk på meg. Som Fornebu Arena der nede. Anonymous poster hash: 1e1a5...9a0 Kanskje du er av det romfitta slaget. Som det heter i eventyret.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #22 Skrevet 9. februar 2016 Men da lurer jeg på hvor liten mannen din er om du ikke får inn den i standard str eller hva jeg skal si. Den er jo ikke tykkere enn en gjennomsnittlig penis vil jeg tro. (Har aldri studert den, og har aldri opplevd at den ikke går inn eller at den faller ut slik at den må byttes) Mulig du spenner deg veldig slik at det blir knotete å få den på plass. Men så trang at du ikke får den inn overhodet er du neppe. Da snakker vi om diagnose. Vaginisme eller noe i den duren. Oppfattet det også som et skryte innlegg. Jeg har født 3 barn og føler meg stortsett som før. Ikke videre og ikke strammere. Har ingen og sammenligne med, så aner ikke hvor jeg er på tranghets skalaen. Men jeg og mannen er fornøyde så da er det vel greit liksom. Anonymous poster hash: 2a495...94c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #23 Skrevet 9. februar 2016 ehh, er ikke størrelsen lengden på selve saken som stappes inn da? altså har de forskjellige størrelsene omtrent samme omkrets. Hvilken størrelse du trenger er avhengig av hvor langt det er inn til livmortappen din når du sitter der å skrever.... Etter et titalls gu, ble jeg for første gang spurt om hvilken størrelse jeg skulle ha, sist jeg var hos legen for celleprøve. Ble ganske paff og så at det ante jeg ikke, hvorpå legen stakk inn en finger for å finne livmortappen og konstanterte at denne var så langt fremme at jeg skulle ha den minste. Anonymous poster hash: 8b262...67d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #24 Skrevet 9. februar 2016 Mannen har ikke liten penis 😜 Den er jo også heldigvis mykere enn metall. Mulig jeg har misforstått ang lengde/tykkelse på disse sakene. Hadde ikke det problemet før jeg fødte, er bare så lei av at den delen skal være så vond, GU i selg selv er jo ikke noe gøy. Får spørre neste gang hva som er greia.. Anonymous poster hash: 83b1f...0b0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #25 Skrevet 9. februar 2016 Nei selvsagt har han en velvoksen en med god omkrets🙄😂 Anonymous poster hash: bcd02...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå