Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 En av ungene hadde uhell og jeg kikket ikke godt nok i buksen før jeg slengte den i maskinen. Den var full av bæsj og nå lukter maskinen dritt rett og slett Har vasket maskinen flere ganger med både maskinrens og eddik, tømt og vasket liken i bunn, vasket døren og gummilisten rundt åpningen - men fortsatt stinker det der inne Jeg får jo ikke vasket klær, har jo ikke lyst å gå rundt å stinke bæsj heller Noen som har noen gode ideer til hvordan jeg kan få en luktfri vaskemaskin igjen?? Anonymous poster hash: 0d817...77a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 De selger omo rensemiddel til vaskemaskin på butikken, kjør en runde med det, og en runde på 90 grader, da bør det være bra. Anonymous poster hash: 3f4f6...8c8
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Har gjort det. Vasket med maskinrens på 90 grader med eddik på 90 grader og med vanlig vaskepulver på 90 grader med for-vask. Skjønner ikke hva annet jeg kan gjøre Anonymous poster hash: 0d817...77a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Har du sett i sluket? Aner egentlig ikke hva det heter, men den slukgreia på maskinen som man kan åpne. Anonymous poster hash: 3adb8...128
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Har du tømt lofilteret? Kanskje det ligger noen rester der? Om ikke kjør med klor på 90gradee, så en med skylling Anonymous poster hash: 20a3d...911
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Vet ikke, men er det ok og kjøre en maskin med klor? Rens filteret.. Anonymous poster hash: 0e3e4...c3d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Har tømt den luka nede der, vasket inni den også. Har ikke noe lofilter som jeg vet om.. Hvor sitter det i så fall?? Fatter ikke hvorfor ikke lukten forsvinner. Skulle jo tro at flere runder med vask tok knekken på lukten! Anonymous poster hash: 0d817...77a
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Prøv å kjør noen vask på 90-95 grader, og se om det hjelper? Anonymous poster hash: fc5c8...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå