Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Har begynt å kikke på sydentur til sommeren. Det bør helst ikke bli for varmt da en av ungene fort mister "piffen" og matlysten når vi bikker 30 grader. Kikket på Bahia Feliz, relativt rimelig, ikke veldig varmt og det er veldig barnevennlig. Men det står at gjennomsnitttemp. i juli bare er 24 grader og at det blåser der. Kan det rett og slett bli litt kjølig???? Var på ferie på Mallorca et år da vi rett og slett frøs, og det gidder vi ikke igjen... Erfaringer anyone? Anonymous poster hash: 6abc2...2f2
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Jeg har vært der flere ganger. Stortsett en gang mellom juli-september. Da har det aldri vært kaldt. Det blåser mer der enn det vil gjøre inn mot puerto rico osv. Men det har aldri vært et problem. Fine bassenger, men stranden er ikke noe å skryte av. Nå er det noen år siden vi var der sist, men alle gangene vi har vært der har det vært feite ekle kakerlakker på rommene. Dette gjaldt både Bahia Feliz, tres vidas og det andre jeg ikke kommer på nå ☺️ Anonymous poster hash: 725ba...d5c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Jeg tror det skal godt gjøres å fryse noe sted i 'syden' i juli! Anonymous poster hash: a7f48...185
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 stakkars barn Anonymous poster hash: 96a92...082
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 stakkars barn Anonymous poster hash: 96a92...082 ??? Anonymous poster hash: 67d33...5f9
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Vi har hus i Puerto Rico og har aldri opplevd at det har vært kaldt der på sommeren. Som noen over her skrev så blåser det litt mer på Bahia Feliz, men tviler sterkt på at det blir kaldt i juli altså. Fint sted for barna! Anonymous poster hash: 67d33...5f9
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Synes Kanariøyene er et fint alternativ på sommeren da det ofte er litt mer levelig temp enn steder i middelhavet. Men vær obs på at det kan komme vinder fra Sahara som gjøre at temp kan bikke 40 grader. Nå sitter jeg dessverre ikke på statistikk som viser hyppigheten av disse... Anonymous poster hash: 62f98...c13
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Har vært på Bahia Feliz i juli. Deilig klima - helt perfekt. Men skrekkelig kjedelig sted. Ingenting autentisk, kun turisme. Kommer aldri til å dra dit igjen. Men klima - bra!! Anonymous poster hash: 8a062...d1f
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #9 Skrevet 9. februar 2016 Synes Kanariøyene er et fint alternativ på sommeren da det ofte er litt mer levelig temp enn steder i middelhavet. Men vær obs på at det kan komme vinder fra Sahara som gjøre at temp kan bikke 40 grader. Nå sitter jeg dessverre ikke på statistikk som viser hyppigheten av disse... Anonymous poster hash: 62f98...c13 Det gjorde det da vi var der! Det var 49 grader på KVELDEN da vi landet! Ble heldigvis bedre allerede dagen etter ☺ Anonymous poster hash: 34b66...be9
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 Har vært på Bahia Feliz i juli. Deilig klima - helt perfekt. Men skrekkelig kjedelig sted. Ingenting autentisk, kun turisme. Kommer aldri til å dra dit igjen. Men klima - bra!!Anonymous poster hash: 8a062...d1f Har forstått at det er lite å finne på der utenom bassengliv ja, men vi tar sikte på utflukter til strender, badeland, papegøyestedet etc. Dette er en bassengferie, opplevelser blir litt høyere prioritert når ungene er litt større. Hadde aldri vært på charter for jeg fikk barn, men akkurat nå er det perfekt. Det er en tid for alt. Anonymous poster hash: 6abc2...2f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå