Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Jeg har lenge lett etter ny jobb, etter å ha bært arbeidsledig. I går fikk jeg endelig napp! Men det er langt fra en jobb jeg egentlig ønsker. Dilemma er at jeg venter på avklaring på en annen stilling, men det er 1-2 mnd til jeg evt får den. Det er heller ikke 100% sikkert. Men bedre jobb, mer betalt og mer spennende. Skal jeg takke ja til den dårlige jobben jeg fikk tilbud om nå? Er det ok å si opp jobben etter bare 1 mnd, dersom jeg er så heldig å få den andre? Anonymous poster hash: e1607...b26
TPK Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Ja til alt. Har du vært lenge ledig tar du det du får. Og det er greit (litt kjipt, men likevel) å si opp hvis du får den andre jobben. Tenk hvis du ikke får den og så står du der uten? Jeg tenker at du egentlig ikke har noe valg nå.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Ja, du tar den første og sier opp i prøvetiden om du får den andre.... Sånn er det bare noen ganger, kjipt for den første bedriften som to ganger får utgifter til ansettelse og opplæring, men det er en utgift man bare må regne med noen ganger det også Anonymous poster hash: c71b2...c19
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Du må jo selvfølgelig ta den jobben. Tenk hvis du ikke får den andre, så har du ingen jobb Anonymous poster hash: 5d35b...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå