Gå til innhold

Leker for barn om kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en idé eller vet om noen leker om kroppen til barn? Noe som kan settes sammen f.eks og som lærer barnet om hva som er inni kroppen, hjerter, lunger, hjernen osv? Jenta på 4 år spør sååå mye og er så interessert i dette. Kan jo få å tak i en bok, men er det noen leker som også finnes tro? Tenker kanskje puslespill? Eller helst større leker som kan settes sammen.

Anonymous poster hash: 799d7...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener det finnes et spill (type brettspill) hvor man skal sette kroppsdeler på riktig plass, operajon/doktor et eller annet?

Anonymous poster hash: 77101...ba8
Skrevet

Vi kjøpte denne boka

https://www.ark.no/ark/catalog/simpleSearch.jsf?wec-appid=ARK&page=9471883A2E944CDF82BEBB25810FDA62&closeLiveSearchOverlay=TRUE&menuLinkSelected=none&simpleSearchString=Bygg+en+menneskekropp%3A+utforsk+skjelett+og+organer&wec-locale=no

Det er et 3D puslespill med som gir et ferdig skjellet på 76cm. det inneholder de viktigeste organene også. Boka har få sider, men veldig bra tekst. Her var det 7 åringen som fikk boka, men 5 åringen hadde passa den like bra

Gjest Antarctica
Skrevet

Det fins plastmodeller i ulike størrelser der man kan pille ut ribbekassa og indre organer og deretter prøve å montere dem rett igjen. Kjempemorsomt, vi hadde en sånn til eldste. En sånn miniversjon av figuren på naturfagsrommet 😊

Skrevet

Takk for tips alle. Pashla ja akkurat det er jeg ute etter hvor kjøpte du det?

Gjest Antarctica
Skrevet

Hmm, det var pappaen som fant den. Må ha vært på en nettbutikk?

Skrevet

Hmm, det var pappaen som fant den. Må ha vært på en nettbutikk?

Har sett flere på ebay. Søk på human body anatomy model eller lignende.

Skrevet

Jeg fant på ebay! Tusen takk Tjofsen :)

Egen model for hjernen også som hun er mest interessert i, hehe. Da bestiller jeg en kropp :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...