Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Jeg har kommet dit at jeg føler at jeg gjør en elendig jobb. Jeg er ufokusert og surrete, og føler at jeg begynner å bli negativ. Jeg har angst, har hatt det i mange år, i tillegg til mild depresjon. Hodet mitt er fylt opp av bekymringer som surrer og går i det uendelige. Dette medfører dårlig søvn. Jeg er sliten og hodet er ikke med meg. Jeg synes dette er flaut og føler at mine kollegaer himler med øynene bak min rygg. Føler meg udugelig. Så lurer jeg rett og slett på on jeg skal fortelle sjefen om mine problemer. Men så tenker jeg at det kanskje ikke er noe vits?! For jeg må skjerpe meg, for jobben jeg gjør er ikke bra nok. Jeg er en belastning. Så lurer jeg på om jeg må finne en jobb som er enklere, mens jeg jobber med problemene mine. Noe som ikke krever så mye tenking. Da må jeg isåfall bytte yrke for en periode. Hvordan har dere andre som har vært i samme situasjon gjort det? Anonymous poster hash: a30da...269
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Jeg tenker det kommer an på flere ting. Har du et godt forhold til sjefen? Har du fast stilling, eller risikerer du å stå uten jobb hvis dette kommer frem? Det er jo ikke oppsigelsesgrunn, men de kan f.eks velge å ikke forlenge ditt engasjement. Det høres ut som du trenger litt sykemelding en stund for å komme ovenpå. Du bør nok uansett snakke med sjefen for å få noe tilrettelegging. Kanskje du må gi fra deg noen oppgaver en periode? Får du noe behandling for problemene dine? Hvis ikke må du selvsagt ta tak i det sammen med legen! Anonymous poster hash: e3914...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå