Gå til innhold

Arbeidsmoral!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen spark i ræva! Hvordan motivere seg til å gjøre en god jobb på jobb?! Hvordan er det med dere?!

Anonymous poster hash: afe8a...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan jobb har du? Jeg jobbet mange år i barnehage og synes jeg var lite effektiv på jobb. Jeg var selvsagt sammen med barna og gjorde det som var nødvendig,men følelsen av å daffe rundt og ikke få gjort så mye var der titt og ofte. J

Jeg byttet etterhvert jobb og fikk jobb med produksjon av mat, i stor skala. Og det ble moro å gå på jobb :) Tunge løft og løping hit og dit, fullt kjør hele dagen. Men jeg liker det, og føler meg effektiv. Og jeg er mye mer effektiv enn da jeg jobbet i barnehage.Jeg er sliten etter arbeidsdagen,men på en god måte.

Skrevet

Jeg har kontorjobb og føler meg fantastisk ueffektiv... Ingen som maser på meg, styrer dagen selv... Skulle gjerne hatt det som deg MarianeA!

Anonymous poster hash: afe8a...7e5

Skrevet

Jobber også på kontor, vi har det travelt fra april-desember. De første mnd hvert år er det stille og rolig. Veldig kjedelig... Dagene blir lange og jeg gleder meg til det blir travelt igjen. Da flyr dagene avgårde og jeg føler meg nyttig.

Anonymous poster hash: ee437...e6a

Skrevet

Tenk på hvorfor du gjør den jobben du gjør. Det er jo til beste for noe! Tenk at det du gjør er viktig for andre.

Du hugger ikke murstein, men bygger en katedral!

Anonymous poster hash: 0e745...f83
Skrevet

Du får ikke noe spark i ræva av meg i dag, arbeidsmoralen ligger akkurat nå på en all time low. Satser på opptur i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...