Gå til innhold

Villa paprika vs. Glade hjem


Anbefalte innlegg

Skrevet

To unge jenter som blogger. Og interiøret er identisk!

Det er som å se inn i samme stue/hus. Samme lysestaker, samme Potter, samme blomster, samme farger, samme brett, stoler vesker osv, osv...

Hvordan kan man leve (om de gjør det?)på å være interiørblogger i Norge?

Når alle har så like stuer, ligger tydeligvis nordmenn langt bak det som egentlig er "trendy".

Ikke at jeg bryr meg så mye om trend for jeg er mer loppis typen, men er bare fasinert her.

Alt jeg bruker tiden min på når jeg egentlig har mye annet viktig å ta tak i her... :D

 

 

Anonymous poster hash: 11ff8...b32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg inne på noen av bloggene, men tror mange hjem i Norge er ganske like. Jeg er inne på Finn og ser på boliger minst en gang om dagen og det er mye likt interiør.

 

Anonymous poster hash: 7e56a...fb2

Skrevet

Villa paprika er den originale bloggen. Det glade hjem kopierer alt hun gjør/skriver.

 

Se "det glade hjem"-tråden på kvinneguiden.

 

Anonymous poster hash: d3eaa...66d

Skrevet

Kan man kalle det kopiering?

De fleste i Norge som er interiør fanatikere har jo hjem som de jentene, ikke noe nytt under solen, de er ikke alene om ha de hjemmene.

Alle tingene kommer fra samme leverandør, det er jo ikke Villa P som har designet disse tingene.

 

 

Anonymous poster hash: 11ff8...b32

Skrevet

Eh nei. De fleste interiør-fanatikere i Norge har skandinavisk stil. Hallo.

 

Gjerne hvite vegger, Hay, hvit minimalistisk kjøkkeninnredning. Noen kommer etter og får en sort vegg eller to.

 

Anonymous poster hash: 4afe0...087

Skrevet

Kan man kalle det kopiering?

De fleste i Norge som er interiør fanatikere har jo hjem som de jentene, ikke noe nytt under solen, de er ikke alene om ha de hjemmene.

Alle tingene kommer fra samme leverandør, det er jo ikke Villa P som har designet disse tingene.

 

 

Anonymous poster hash: 11ff8...b32

Så lenge gh kopierer teksten til Vp og hermer etter henne i det meste(kvalm da vp var kvalm, godt med sitron da ja), vil jeg si det er kopiering. Gh mener vp og hun har et samarbeid, noe vp benekter.

 

Anonymous poster hash: 807eb...a1f

Skrevet

Synes det er litt vittig jeg da ;)

 

Nå er Paprika gravid, kvalm, trøtt og i dårlig form så hun sliter med å få gjort husarbeid, da er plutselig Glade hjem veldig utmattet om dagen, sovner med en gang hun har lagt ungene om kvelden og henger etter med husarbeidet......



Anonymous poster hash: 29043...c42
Skrevet

Haha😂

 

Anonymous poster hash: bda2a...6fe

Skrevet

Begge er vanvittig kjedelig og ingen er innovative - de har samme stil som alle andre.Og litt typisk Østfold stil.. Så det blir litt stilen fra 2010. Denne stilen du ikke i sentrale urbane trender. Campingbloggere

 

Anonymous poster hash: 82c47...f4b

Skrevet

 

Synes det er litt vittig jeg da ;)

 

Nå er Paprika gravid, kvalm, trøtt og i dårlig form så hun sliter med å få gjort husarbeid, da er plutselig Glade hjem veldig utmattet om dagen, sovner med en gang hun har lagt ungene om kvelden og henger etter med husarbeidet......

 

Anonymous poster hash: 29043...c42

😂😂😂😂😂 akkurat den reagerte jeg på også 🙊 Stakkars jenter. Kan ikke ha det så lett noen av dem 😁

 

Anonymous poster hash: 1aadf...d48

Skrevet

Det er utelukkende Glade Hjem som hermer. VP har flere ganger bekreftet dette og uttrykt misnøye med måten hun driver på. Selve innredningen og interiøret er jo ikke det verste, det er måten hun nærmest stjeler og kopierer tekstene hennes på som for folk til å reagere.

Skrevet

Glade Hjem er Camillas største kunde, så hun bryr seg ikke.

Dessuten stjeler Camilla bilder og tekster fra andre selv, og derfor har jeg null sympati. De virker ikke akkurat så smarte noen av dem.

 

Anonymous poster hash: 06bd8...330

Skrevet

Kjedelig dame med kjedelig stil som jeg ikke fatter at noen vil kopiere. Glade Hjem kan ihvertfall skrive, og det er jo noe. Camilla skaper bare non-stop drama. Hun har jeg gitt helt opp.



Anonymous poster hash: 09d7f...241
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Tråden er moderert i henhold til regelen;

Ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part.

 

JW, brukermoderator

Skrevet

De blir vel sponset av de samme leverandørene... Og får vel tips om å beskrive harde bunner på brett etc..

 

Anonymous poster hash: adade...f39

Skrevet

Hi her, jeg startet ikke dette innlegget for at den ene eller andre skulle kritiseres.

Jeg lurte egentlig bare på greia? Hvordan kan så mange tjene penger på så like blogger?

Det interiøret de begge har stammer garantert fra utenlandske leverandører med engro i Norge. Og leter dere godt nok, på utenlandske bloggsider, vil dere sikkert finne ut av at også VP ikke er så forbaska innovativ i stilen. Garantert at også hun har hentet ideen fra et annet sted. For... den stilen er jo ikke individuell, men noe alle som følger årets trender (i Norge) har. Og Norge ligger nesten et år etter mange andre land, så... Er det virkelig så lett å tjene penger på blogging er vel egentlig spm mitt?

Jeg skulle klart å ligge et halvt år foran de begge, men har lite lyst til å selge sjela mi på nett. Men, om det er mye penger (aaaaa), kanskje jeg kan bli den mystiske maskerte bloggemoren? Alle på med maske! Nå skal mamma ta bilde her ;)

 

Anonymous poster hash: 11ff8...b32

Skrevet

Nå leser ikke jeg sånne blogger, men har via DiB fått med meg at Glade Hjem til stadighet kopierer denne Villa Paprika. Det jeg tenker, er at begge må ha svært "grunne" liv. Når livet består av noe så intetsigende som å skrive om sofaputer, farge på vegger og stadig nye ommøbleringer og oppussing, så tenker jeg at de har svært lite innhold i livene sine. Tenker at hele greia i grunnen er temmelig latterlig, omtrent på linje med den tidligere Fotballfruen.

 

Anonymous poster hash: a4eed...1c1

Skrevet

Ja, interiøret er ikke akkurat originalt. Det blir litt som å kopiere bildet av en bæsj. Hva er egentlig vitsen?

 

Anonymous poster hash: 06bd8...330

Skrevet

Glade hjem virker som en trivelig og grei jente, synes folk bør tenke seg litt mer om før de slenger med leppa. Det er jo cammillas butikk, så da har hun jo kjennskap til glade hjem.

 

Angående like innlegg så tror jeg de bloggene har samarbeid, lespå siden av innlegget Annonselenker/Stylebynorway

Det er jo cammillas butikk, så da har hun jo kjennskap til glade hjem. Så kanskje vi skal legge ballen død nå?

 

 


Anonymous poster hash: faba7...9b5
Skrevet

Begge to kjører ihvertfall en stil som er utgått på dato.

Blir de aldri lei "alt det der rotet", rottingkurver, for svære møbler....

 

Anonymous poster hash: 1ae67...bbf

Skrevet

Jeg tror og at de samarbeider, men Camilla vil ikke si det siden hun mottar sympati pga. kopieringen. Villa Paprika er full av Camillas glansbildefantasier, ikke det virkelige liv.



Anonymous poster hash: 09d7f...241
Skrevet

It's baaack!



Anonymous poster hash: 09d7f...241
Skrevet

Det er ganske tydelig at det er Camilla som er brukeren Jaana77. Skriver helt likt.



Anonymous poster hash: 09d7f...241

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...