Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Hva anbefaler du og hvilke maskiner bare støver ned i skap og skuffer? Anonymous poster hash: 41aa9...f78
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Det som blir brukt her er -Kenwood'en -En liten håndholdt miksmaster -Vannkokeren -Brødristeren -Kaffetrakterer Vaffeljernet blir ikke brukt så ofte, men det må man bare ha Det som ligger i kjellerboden og aldri brukt er -popkornmaskin -riskoker -toastjern -pastamaskin -fonduesett Anonymous poster hash: 2949b...0f6
Von Hertelhofen Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Her brukes vaffeljernet, brødristeren, kaffemaskinen, stavmikseren og kjøkkenmaskinen flittig. Juiceren og blenderen brukes av og til. Har egentlig ikke noe vi aldri bruker.
MarianeA Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Jeg tror vi har hatt det meste av kjøkkenmaskiner som har vært i salg oppigjennom årene. Det meste har havnet i boden og etterhvert levert på mottaket. Vi bruker flittig vannkoker og kaffemaskin Innimellom vaffeljern og en stor kjøkkenmaskin I boden har vi Food processor Stavmikser Blender Ismaskin Muffinsjern Krumkakejern Potetskreller Riskoker Frityrgryte Melkeskummer Dette brukes sjelden eller aldri.
Syngensang Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Brukar stavmiksar, kenwooden til baking og diverse, kaffitraktar, vaffeljern, hadde brukt foodprossesoren om den hadde funka, saknar den ofte! Sakna håndmikser heilt til eg fann ut at det går like fint å vispe krem med stavmiksaren. Vannkokaren er i rukket dagleg. (Men om vi hadde hatt indusjonsomn går det raskere å koke vatn i kjele der). Fleire kjøkkenmaskiner har vi ikkje og bortsett frå foodprossesoren saknar eg ingenting heller.
Syngensang Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Har forresten ein juicer og, har vore mykje i bruk i periodar (særleg om hausten når vi har grønnsaker i åkeren) Men har no stått og støva ned ganske lenge....
millemille Skrevet 9. februar 2016 #7 Skrevet 9. februar 2016 Vi bruker kjøkjenmaskin, stavmikser og kaffemaskin flittig. Har en popcornmaskin som støver ned.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Bruker ofte : eggkoker vannkoker kaffetrakter liten smoothiemaker Bruker ikke så ofte : toastmaskin stavmikser juicemaskin kakaomaskin frityrkoker foodprosessor blender vaffeljern Anonymous poster hash: e9dcb...7ec
Giss Skrevet 9. februar 2016 #9 Skrevet 9. februar 2016 Hos oss brukes: Stavmixer Handmixer Brødrister Vannkoker I blant vaffeljern eller toastjern. Resten er aldri fremme! Jeg baker alt brød selv og liker å lage mat men vil gjerne ha litt hands-on kontakt med det jeg holder på med - og så hater jeg sliker maskiner som skal være så lure og spare masse jobb - og så ender man med å stå og vaske opp i en evighet etterpå fordi de har masse små deler og de bør ikke vaskes i oppvaskmaskinen. Da vil jeg heller gjøre den egentlige jobben og slippe vaskingen av smådeler etterpå...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 Bruker : Kitchen Aid Kaffetrakter Brusmaskin Vannkoker Vaffeljern Har kvitter oss med : Brødrister Toastjern Brødbakemaskin Slushmaskin Ismaskin Kaffemaskin Anonymous poster hash: a68da...41c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #11 Skrevet 9. februar 2016 Bruker kitchen aiden, blenderen, brødristeren, stavmikseren og takken. Det som står i øverste hylle og sjelden blir brukt er toastjern, vaffeljern og mokkamaster. Har integrert kaffemaskin. Anonymous poster hash: 43049...5fa
Mandala Skrevet 9. februar 2016 #12 Skrevet 9. februar 2016 Vi har mye som brukes hyppig: Kaffemaskin Toastjern Brødbakemaskin Riskoker Brødrister Blender Kenwood kjøkkenmaskin Stavmikser Isbitmaskin Eggkoker Vaffeljern Tror ikke vi har så mye som sjeldent brukes gitt. Jo, popcornmaskinen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #13 Skrevet 9. februar 2016 Bruker ofte : eggkoker vannkoker kaffetrakter liten smoothiemaker Bruker ikke så ofte : toastmaskin stavmikser juicemaskin kakaomaskin frityrkoker foodprosessor blender vaffeljern Anonymous poster hash: e9dcb...7ec Jeg har og brødrister og håndmikser med stativ som jeg ikke bruker så mye. Gurilann, så mye maskiner jeg har Anonymous poster hash: e9dcb...7ec
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #14 Skrevet 9. februar 2016 Her bruker vi ofte stavmixer, toastjern, vaffeljern og kaffetrakter. Anonymous poster hash: e23ff...66e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #15 Skrevet 9. februar 2016 Brukes flere ganger daglig: - espressomaskin Brukes flere ganger i uka: - Kenwood kjøkkenmaskin inkl. tilhørende blender og kjøttkvern (kjøttkvern brukes ca. månedlig) - stavmikser - digital kjøkkenvekt Brukes flere ganger i måneden: - håndholdt miksmaster - Popcornmaskin - Yoghurtmaskin Brukes sjelden, dvs. 2-6 ganger i året -Vaffeljern -Iskremmaskin -Brødrister -Elektrisk knivsliper Brukes en gang i året: - Krumkakejern Har også pastamaskin, den brukes månedlig, men er ikke elektrisk, så regnes kanskje ikke. Vannkoker trenger vi ikke, for vi har Quooker, den brukes flere ganger om dagen. Anonymous poster hash: 9f6be...dc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå