Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Vil lage fruktpure/mos i blenderen og lurer på om jeg burde koke frukten først?jeg gjorde det da barnet var mindre, men hun er 1 år nå.Men blir det like godt uten å koke?og hva med nedfrysing?greit å fryse? Anonymous poster hash: 357a4...dd4
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Nei det ville jeg ikke gjort Anonymous poster hash: 0ed4d...c55
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Ga epler og pærer et lett oppkok først, men kun for å gjøre de litt mykere😆 går helt fint å fryse det ja😆 om du skal bruke tørkede aprikoser i fruktmosen så ville jeg lagt de i vann en time eller to først😊
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 Jeg ville heller bakt de evt noen få min i micro. Kokt frukt får ofte en litt emmen smak. Kanskje kokt med stekepose.. Anonymous poster hash: 3950c...d7b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Importert frukt kokes alltid her. Anonymous poster hash: cdfdf...ee5
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Takk for svar!😃da bare moser jeg det rått😃👍er bare slik frukt vi spiser til daglig, epler, banan osv(nei banan vyrdertejeg ikke å koke😂) Anonymous poster hash: 357a4...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå