Gå til innhold

Ang bursdagsinvitasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prioriterer dere alltid så barna får gått i bursdag eller takker dere nei om dere har andre planer?

Vi har planer til helgen som barna gleder seg til men som vi fint kan gjøre en annen helg. Ville dere prioritert bursdag?

Anonymous poster hash: e08c9...cac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prioriterer bursdager så langt det lar seg gjøre. I ditt tilfelle ville jeg utsatt planene (som kan gjøres en annen helg) og sendt ungene i bursdag.

Skrevet

Vi forsøker alltid å prioritere bursdager. Grunnen til dette er fordi jeg kan tenke meg det er leit for barnet hvis få av de inviterte kommer.

Anonymous poster hash: ff08b...934

Skrevet

Prioriterer bursdager så langt det går.

De gangene jeg tenker det ikke er SÅÅÅÅ viktig å prioritere bursdag er de gangene en av motsatt kjønn har invitert hele klassen. Sist skjedde det da en gutt i klassen til datteren min inviterte hele klassen, da tenker jeg det er viktigere at guttene prioriterer det en jenta mi som egentlig aldri har lekt med denne gutten.

Når de blir invitert i bursdag til en av samme kjønn prøver vi alltid å få det til.

Anonymous poster hash: 12210...a69
Skrevet

De gangene jeg tenker det ikke er SÅÅÅÅ viktig å prioritere bursdag er de gangene en av motsatt kjønn har invitert hele klassen. Sist skjedde det da en gutt i klassen til datteren min inviterte hele klassen, da tenker jeg det er viktigere at guttene prioriterer det en jenta mi som egentlig aldri har lekt med denne gutten.

Når de blir invitert i bursdag til en av samme kjønn prøver vi alltid å få det til.

Har 4 barn da, så noen ganger er det idiotisk mange bursdager. Til sammen skal de 4 barna nå i løpet av en uke feire 10 bursdagsbarn...

Skrevet

Hvis dette er noe dere kan gjøre en annen helg så prioriteres selvfølgelig bursdagen, det sitter faktisk et barn som gleder seg til bursdagen og håper vennene kommer. Tenk deg litt om, hadde du syntes det var kjekt for barnet ditt hvis inviterte barn ikke kommer fordi de har lyst til å gjøre noe annet? Jeg kan nesten garantere deg at både barnet ditt og du hadde følt dere uviktige og barnet ditt hadde blitt lei seg. Det er faktisk vi som voksne som har ansvaret i forhold til valg her, og hvis vi ønsker at barnet vårt skal få en bursdag med alle vennene sine så må vi også følge opp bursdagen til vennenen også. 

Anonymous poster hash: 65e8e...061
Skrevet

Har 4 barn da, så noen ganger er det idiotisk mange bursdager. Til sammen skal de 4 barna nå i løpet av en uke feire 10 bursdagsbarn...

Det er en av følgene ved å ha 4 barn. Det er forkastelig å droppe bursdager fordi det blir så mange for dere, det er fortsatt et barn bak hver bursdag og tenk om alle skulle hatt samme holdning som deg? Eller enda verre tenk om noen av dine barn opplever at mange barn uteblir, det er ikke sikkert du hadde klart å tenke at det er jo helt greit at de ikke kommer da de har så mange barn.

Skrevet

Hvis dette er noe dere kan gjøre en annen helg så prioriteres selvfølgelig bursdagen, det sitter faktisk et barn som gleder seg til bursdagen og håper vennene kommer. Tenk deg litt om, hadde du syntes det var kjekt for barnet ditt hvis inviterte barn ikke kommer fordi de har lyst til å gjøre noe annet? Jeg kan nesten garantere deg at både barnet ditt og du hadde følt dere uviktige og barnet ditt hadde blitt lei seg. Det er faktisk vi som voksne som har ansvaret i forhold til valg her, og hvis vi ønsker at barnet vårt skal få en bursdag med alle vennene sine så må vi også følge opp bursdagen til vennenen også.  Anonymous poster hash: 65e8e...061

Godt sagt!

Anonymous poster hash: ff08b...934

Skrevet

Det er en av følgene ved å ha 4 barn. Det er forkastelig å droppe bursdager fordi det blir så mange for dere, det er fortsatt et barn bak hver bursdag og tenk om alle skulle hatt samme holdning som deg? Eller enda verre tenk om noen av dine barn opplever at mange barn uteblir, det er ikke sikkert du hadde klart å tenke at det er jo helt greit at de ikke kommer da de har så mange barn.

Jeg skriver jo at vi prioriterer det så sant vi kan. 

Barna mine er mellom 7 og 15 år, og jeg tror vi har droppet 3 bursdager til sammen, og da fordi vi har vært invitert til familie på andre kanten av landet og har vært bortreist den helgen. Da har det heldigvis vært motsatt kjønn som har feiret og klassefest, så da merkes det ikke så godt at mitt barn manglet.....

Jeg skriver det er 10 bursdager denne uken, og 10 gaver handlet, 10 bursdagsbarn får besøk, og vi dropper bursdagen til nevøen min for å få det til.

Hva i alle dager var det du leste at jeg skrev egentlig?

Skrevet

Vi prioriterer alltid bursdag, men har bare ett barn. Han er 5 år og synes bursdager er kjempestas, men blir dessverre ikke invitert i så mange ettersom det nesten bare er jenter på avdelingen hans i barnehagen. Han hadde blitt utrolig lei seg hvis han hadde fått vite at det var en bursdag han faktisk var invitert i som han ikke fikk gå i.

Han ble også veldig lei seg da vi inviterte hele avdelingen i hans bursdag og bare 4 dukket opp, så det ønsker vi ikke å bidra til at andre barn utsettes for.

Anonymous poster hash: 6aa6b...f30
Skrevet

Her er de 34 og 32 av samme kjønn på trinnene, og alle inviteres.

Er det da krise om vi ikke alltid prioriterer bursdagene? Det er jo bursdager HELE tiden, vi får jo aldri reist bort... Det er jo uansett MANGE som kommer.

Anonymous poster hash: 8e12e...41b

Skrevet

Er det da krise om vi ikke alltid prioriterer bursdagene? Det er jo bursdager HELE tiden, vi får jo aldri reist bort... Det er jo uansett MANGE som kommer.

Prioriter bursdagene til de barnet ditt har mest med å gjøre, som vil bli skuffet om ikke akkurat ditt barn kommer. Og prioriter i tillegg de mindre populære som kan risikere å bli sittende nesten uten gjester. Så kan dere evt. prioritere bort resten.

Skrevet

Selvfølgelig prioriterer vi bursdagen.

Skrevet

Prioriter bursdagene til de barnet ditt har mest med å gjøre, som vil bli skuffet om ikke akkurat ditt barn kommer. Og prioriter i tillegg de mindre populære som kan risikere å bli sittende nesten uten gjester. Så kan dere evt. prioritere bort resten.

Høres i grunnen fornuftig ut. Minste går i første klasse da, og forhåpentligvis er det ikke noen "mindre populære". I hvert fall ikke som jeg har oversikt over. Det er absolutt litt av ulempen med såpass store trinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...