Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #1 Skrevet 9. februar 2016 Jeg skadet meg for litt siden i forbindelse med et fall. Ikke alvorlig, men kraftig nok til at jeg har vondt og er sykemeldt. Etter uhellet mitt sliter jeg med å få i meg "ordentlig" mat. Kroppen føles i ulage. Minner litt om da jeg var gravid, men tror ikke jeg er det. Vanligvis spiser jeg sunne ting som magert kjøttpålegg, makrell i tomat, egg, knekkebrød og grønt til frokost. I dag klarte jeg med nød og neppe å få i meg et eple som jeg stekte i micro'n med honning og kanel+litt "Sprett"-yoghurt med Vanilje. Dette er jo en skikkelig tullete frokost! Minner mer om dessert. Får i meg kanskje 1/3 av middagen min. Lunch går greit. Noen her som har opplevd liknende? Tror ikke jeg kommer til å dø av underernæring, men mannen er bekymret. Har slitt med spiseforstyrrelser i ungdomstiden. Anonymous poster hash: 5bac8...bd0
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #2 Skrevet 9. februar 2016 Finn ut om du er gravid, ta en blodprøve for å sjekke om du mangler noe. Du nevner sf, så jeg tenker du kanskje vet at det kan være den som sniker seg tilbake. Ikke så uvanlig, for en som først har hatt diagnosen. Du må bare ikke la den få kontroll, ta kontroll selv og finn/bestem deg for nye ting du kan spise. Og få i deg mer middag, har du unger rundt bordet bør du spise for de også. Det kan være smerter og det at du er sykmeldt som gjør noe med deg. Så forhåpentligvis vil smertene bli borte, og du får dra tilbake på jobb, men du trenger den ekstra næringen. God bedring! Anonymous poster hash: 4ef9f...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå