Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Var på cafe i dag og der, i en sofa lå det en mann og sov. Han lå med hodet i fanget til datteren sin på 7-8 år. Hun satt med mobilen og sa hele tiden "ikke sove da pappa!". Men han bare snorket videre. Etter 10 min satt han seg opp (vet ikke hvor lenge han hadde ligget der før jeg kom) og begynte å drive med telefonen. Jenta prøvde å få kontakt flere ganger, men fikk ikke særlig respons. Da gikk hun inn på lekebutikken som var rett ved og ble borte en stund. Faren satt fortsatt med telefonen frem til han tok tingene deres og gikk. Jenta rakk akkurat å se faren forsvinne ned rulletrappa og løp etter. Bare jeg som synes dette er helt merkelig? (Og ja, jeg vet at dette bare var en halv time av livet deres jeg fikk med meg.) Anonymous poster hash: 3d776...4c9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Høres ut som en mann som trolig ikke bør ha ansvar for jenta alene. Anonymous poster hash: 706b1...14b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #3 Skrevet 9. februar 2016 Tenkte det samme og hadde såå lyst til å vekke ham! Burde vel kanskje sagt noe.. Anonymous poster hash: 3d776...4c9
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #4 Skrevet 9. februar 2016 det har du ingenting med Anonymous poster hash: f88d8...1f3
Berta_78 Skrevet 9. februar 2016 #5 Skrevet 9. februar 2016 Selvfølgelig var det helt merkelig! Men det er jo et øyeblikksbilde. Kanskje er han verdens verste heroinmisbrukende psychofar, eller kanskje han er alene en uke mens kona er bortreist, med jenta du så og to mindre søsken hvorav den ene er kronisk syk og den andre har ørebetennelse og har holdt ham våken i tre netter samtidig som han må levere sin karrieres viktigste prosjekt som vil sikre familiens fremtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå