Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Har deres barn det noen ganger??? Fikk helt sjokk sist for da hadde barna med så voldsomme , fancye og interaktive leker. Ikkeno småtteri liksom som datteren min valgte den gangen. Ny ha med dag imorgen, å hun har finni frem den mest fancye leken hun har... helt selv altså. Er det sånn det skal være da?? Anonymous poster hash: f945f...6f6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Har bare hatt det en gang i vår bhg. Var mye fancy leker der også, men det var ikke lov med interaktive leker eller noe som lagde lyd, så det begrenset seg litt da. Sønnen min hadde med seg et forstørrelsesglass og var storfornøyd med det. Anonymous poster hash: 8a38e...375
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Vi har det en gang i mnd, men aner ikke hva de andre ungene har med, jenta mi har bare tatt med noe småtterier som en ring hun vil vise fram, plaster eller bamsen sin. Anonymous poster hash: 28a2a...154
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Her har de det hver eneste fredag. Og alt fra radiostyrte biler og roboter til kortstokker, bøker og bamser tas med. Når det skjer så ofte som her er det nok større spenn i hva de velger å ha med. Kan ikke ha med nytt hver gang da. Synes i grunn det er en fin ordning. Det er ikke noe press på dyre fancy leker, de er veldig flinke til å dele med hverandre og eneste regelen er at våpen/krigs leker ikke er ok. Anonymous poster hash: 08ed8...e7f
the amazing spidermamma Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Vi har det en gang i uka hos min yngste. Men han tar ganske lett på det, tar med samme bilen hver gang. Tror ikke de andre har med noe fancy heller. Synd hvis det blir en konkurranse om å ha den dyreste leken. Kanskje noe å ta opp på et foreldremøte?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Hver fredag. Helt hverdagslig. De fleste har med dukker eller kosedyr. Aldri sett noe fancy. Anonymous poster hash: a407c...079
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Da jeg jobbet i barnehage var dette den verste dagen på jobb. Alltid krangel om leker og barn som ble lei seg for noen ødela leken dens. Ikke ta med leker som dere er redd for, akkurat som man ikke tar på seg de peneste klærne i barnehagen. Helt ærlig skjønner jeg ikke vitsen med slike dager. Anonymous poster hash: d80cd...419
n74 Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 En gang i uka hos oss. Noen ganger tas den fineste leka med, men stort sett tar hun med rare ting i mine øyne. I alle fall ikke fancy ting...
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #9 Skrevet 9. februar 2016 Ha med dag er noe stort tull! Husker poden var to år og alle skulle ha med BALL på ha med dag.. Han hadde aldri interessert seg for ball (kun bil), så det verken hadde vi eller hadde poden noen interesse av å ha med.. 🙈 Anonymous poster hash: 4af95...773
TPK Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 Nei, heldigvis ikke. Her får de ikke ha med noenting, bortsett fra en liten bamse for de som sover.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #11 Skrevet 9. februar 2016 Hos oss måtte leken få plass i en to-liters frysepose. Den måtte ikke ha lys og lyd. Veldig greit. Anonymous poster hash: e88d3...67d
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #12 Skrevet 9. februar 2016 Vi hadde det hver fredag når jeg jobbet i barnehage, men poenget var ikke fancy leker men mer som en "show and tell" i samlingen. Lise viste kanskje en stein hun hadde funnet på stranden og Per viste et tog farfar hadde gitt til jul. De ungene som ikke ville leke med lekene etterpå la vi på hylla dems og de andre kunne leke med de på lekerommet, altså ikke fri flyt på avdelingen. Ipad, ting med lyd, lekevåpen osv fikk ikke være med. Anonymous poster hash: aca35...e3b
Høstduft Skrevet 9. februar 2016 #13 Skrevet 9. februar 2016 En gang i mnd. Sønnen min tar med seg det han selv er mest opptatt med for tiden, det kan være en stor skrue, en legomann, noe han har bygget selv av lego, sprettball eller bil av ymse slag. Men han har også vært helt fra seg fordi han ikke finner en leke han vil ha med seg. Jeg synes egentlig dette er en fin ting jeg da.
Serepta Skrevet 9. februar 2016 #14 Skrevet 9. februar 2016 Ja mine hadde det. Var alt fra en legomann til en bamse. Ikke noe konkurranse ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå