Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Trepanel med hvit panellakk nå. Vil egentlig ha hvitt tak, men det er en sinnsyk jobb. Myyye tak i hele 2 etasje. Male eller ikke? Maler vindu nå, og shiner opp veggene. Anonymous poster hash: 218ad...68f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Sett i gang, furutak er dystert og suger til seg lys Anonymous poster hash: 7c7f4...d83
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Ja, jeg innser det. Mannen mener det er helt ok som det er, og alt for mye jobb å male. Men jeg klarer ikke pusse opp halvveis. Får vel bare kline til og ta det fra en kant. Anonymous poster hash: 218ad...68f
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Ja, blir mye flottere med hvite tak. Jeg er snart ferdig med å male tak i 4.rom og veldig fornøyd med resultatet. Er ikke så mye jobb. Anonymous poster hash: 5f07b...278
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Eksen og jeg malte taket i hele øverste etasje, og himmel for en jobb!!Hatet det når det sto på, dager med untakstilstand! Men etterpå var det verdt det Anonymous poster hash: 8bbb4...3bd
TPK Skrevet 9. februar 2016 #6 Skrevet 9. februar 2016 Jeg hadde malt, hater furu-fargen. Men hadde aldri orket en sånn jobb selv, ville leid en maler selv om det er dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå