Gå til innhold

Ville du gått til legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bihulebetennelse for 3 uker siden. Gikk til legen. Fikk ikke noe for det. Var hjemme i 4 dager fra jobb. Siden det har jeg hostet og harket, snytt meg , vært sliten og kraftlag. Jeg er bedre enn jeg var,,men langifra god. Det tettner seg tidvis slik at det er vanskelig å prate. Veldig slakk. Ville dere gått tilbake til legen?

Anonymous poster hash: 994f4...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med bihulebetennelse tar det tid desverre. og er ingenting å få mot det annet enn slimløselig og noe som kan hjelpe deg å puste bedre, (husker ikke hva det heter).

en bihulebetennelse tar oppmot 12 uker før en blir kvitt. og vanlig er 6uker, du kan ringe legen så du får en sykmelding. men han for nok ikke gjort noe-

Anonymous poster hash: d19dd...d60
Skrevet

Bihulebetennelse skyldes som regel virus, da er det ikke mye legen kan gjøre annet enn å gi deg slimhinneavsvellende medisiner...

Men noen ganger er det bakterier og da trenger du kanskje antibiotika. Jeg ville tatt en tur til legen igjen for å sjekke.

Anonymous poster hash: 07e2d...73b
Skrevet

Nei. Ville brukt nesespray og nesehorn, eventuelt damp, ofte.

Hvis du ikke har ekkelt, gulgrønt klumpete snørr er det mest sannsynlig virus, og da er det lite å gjøre med uansett.

Anonymous poster hash: e3542...21f
Skrevet

Kun hvis jeg behøvde sykmelding eller noe på resept. Det tar tid å bli frisk, ville forsøkt Sinoclear hver kveld i 8-10 dager, den gjør at bihulene tømmer seg, og kan bidra til at det går mye raskere over.

Anonymous poster hash: b84c7...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...