Gå til innhold

Shit bandit, pris på lyspære!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, nå er jeg sjokk. Har en lampe i stua, og skulle ha ny pære til den. 829,- fordømte kroner for en lyspære?? Noen som har opplevd det samme?

Fant den til slutt på eBay til 180,- men alikevel da!

Den bør holde i 5 år minst 😳

Anonymous poster hash: 82443...c86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om så vill pris. Hva slags pære er det?

Anonymous poster hash: 9c05c...3e2
Skrevet

Det er en spesialpære, de brukes ofte i butikker på spottene der. Den skal i teorien holde 15 000 timer.

Jeg fikk lampa gratis av en bekjent. Utrolig kul, men jeg begynner å forstå hvorfor han ville bli kvitt den 😂

Skrevet

Ja hvordan i all verden kan en pære koste 800 kroner? Og hva koster selve lampen ? :sjokkert:

Skrevet

Har du sjekket Clas ohlsson?

Anonymous poster hash: 1c80a...adc

Skrevet

Jøss, tror du må linke til den pæren så vi kan holde oss unna lamper som trenger slike ;)

Åpnet tråden for å tipse om at det er 40% på alle lyspærer hos Europris mandag og tirsdag denne uken jeg, så jeg har hamstret de mest bruke led- og sparepærene i skapet, men slike spesialpærer har de nok ikke på Europris....

Anonymous poster hash: c8be0...98c
Skrevet

Kan du ikke legge ut link til den lyspæra hi?

Anonymous poster hash: 9c05c...3e2
Skrevet

Lampen har jeg som sagt fått, men den kostet rundt 9000,- kr. Er spesiallaget til en butikk, men er også fantastisk over et spisestuebord.

Har sjekket alle billigbutikker for pærer, men man må tydeligvis i lampebutikk å bestille den.

Eller eBay da, bare å krysse fingrene for at det blir riktig.

Skrevet

Jeg skal faktisk modifisere meg, fant den billigere nå på en nettside, men de skal ha 199,- i frakt i tillegg 😆

Skrevet

Er det ingen som har lydløs? Det har vi i alle spottene i huset vårt. Vi betaler i gjennomsnitt 1000 kr for en pære. Det er helt vanlig.

Anonymous poster hash: 9ff13...840

Skrevet

Lydløs = ledlys

Skrevet

Er det ingen som har lydløs? Det har vi i alle spottene i huset vårt. Vi betaler i gjennomsnitt 1000 kr for en pære. Det er helt vanlig.

Dette er også en LED pære. Det var mest overraskelsen over at en så liten pære kunne koste dette 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...