Gå til innhold

DETTE FATTER JEG IKKE GÅR ANN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra vg.no:

Foreldre siktet for babyvold - ikke fratatt barnet

Et foreldrepar og en barnepasser er siktet for grov kroppsskade mot en da 11 måneder gammel jente i Haugesund. De tre ble siktet etter at barnet ble innlagt på sykehus med omfattende skader i november. Alle ble løslatt etter avhør og barnet bor fremdeles hos foreldrene mens saken etterforskes, skriver Haugalandnytt.

Hva pokker?? trodde barevernet var til for barnets beste?? Dette er bare trist! 

Anonymous poster hash: c643a...6eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt SYKT

Anonymous poster hash: 8ec0d...016

Skrevet

Jeg er ikke sjokkert, dessverre:(

Anonymous poster hash: ff276...c72

Skrevet

Her må man faktisk tenke på at BV har gjort en vurdering utifra hva som er best for barnet. Vi har ikke alle fakta så vi kan faktisk ikke sitte her å tenke det ene og det andre. Kan være at det var barnepasseren? Hva vet vi?

La BV gjøre jobben sin. Når de tar barna så er det feil og når de ikke gjør det så er det feil det også. Glad jeg ikke jobber i BV, må være utrolig frusterende! 

Anonymous poster hash: e47b6...edf
Skrevet

Her må man faktisk tenke på at BV har gjort en vurdering utifra hva som er best for barnet. Vi har ikke alle fakta så vi kan faktisk ikke sitte her å tenke det ene og det andre. Kan være at det var barnepasseren? Hva vet vi?

La BV gjøre jobben sin. Når de tar barna så er det feil og når de ikke gjør det så er det feil det også. Glad jeg ikke jobber i BV, må være utrolig frusterende! 

Anonymous poster hash: e47b6...edf

Dessverre er det slik at BV ikke alltid får gjort det som er til barnets beste. Nei, vi kjenner ikke alle fakta i saken, men når foreldrene og barnepasseren er siktet i saken, så er det jo ganske alvorlig. 

Skrevet

Fra vg.no:

Foreldre siktet for babyvold - ikke fratatt barnet

Et foreldrepar og en barnepasser er siktet for grov kroppsskade mot en da 11 måneder gammel jente i Haugesund. De tre ble siktet etter at barnet ble innlagt på sykehus med omfattende skader i november. Alle ble løslatt etter avhør og barnet bor fremdeles hos foreldrene mens saken etterforskes, skriver Haugalandnytt.

Hva pokker?? trodde barevernet var til for barnets beste?? Dette er bare trist!

Hvis de ble siktet og ikke dømt, så må det foreligge bevis som gir rom for tvil, f eks at skadene skyldes ulykke el lign.

Anonymous poster hash: 1a83c...29c

Skrevet

Så skjønner du kanskje hvor idiotisk det er med alle dom hevder å ha blitt fratatt barn uten grunn. Det er svært vanskelig å fjerne barn fra foreldrene sine!

Anonymous poster hash: 8ac15...700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...