Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Hvor mye trener dere ila en uke? Jeg trener i snitt 6 dager i uken, og 2t hver økt. Noen ganger har jeg 2 økter på én dag, feks yoga på morgenen, og styrketrening på kvelden. Mannen min mener jeg overdriver treningen litt.. Så ja, hvordan ser deres treningsuker ut? Anonymous poster hash: 91884...640
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Har du ingen andre forpliktelser er det sikkert greit. Anonymous poster hash: eb575...a6c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Oi, ja det høres veldig mye ut. Har du barn? Anonymous poster hash: 2a8e3...215
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 3 barn men er hjemmeværende husmor, så har endel tid på dagtid, mellom husarbeid, matlaging ol Anonymous poster hash: 91884...640
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Oi, gikk inn og trodde jeg trente en del, men ser jeg ikke gjør det😂 Jeg trener Max fire ganger. Alle rimelig korte økter. Evt færre økter, men lengre hver økt. Med full jobb, hus og to små barn så har jeg ikke kapasitet til mer uten at det går på bekostning av noe. Hvordan rekker du dette da? Hvorfor er det for mye syns samboer? Går det på bekostning av andre ting eller er han bekymret for at det blir for mye for deg? Anonymous poster hash: 6aa3e...816
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Før barn: 6-7 dager i uka x 2 Etter barn: not that much.. Trener når jeg klarer å få det inn i hverdagen. Jeg må prioritere annerledes nå. Savner å trene mer, men akkurat nå har jeg to smårollinger som trener meg Anonymous poster hash: 694a3...7d9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Jeg trener ca 3 ganger i uken pluss turer med ungene i helgene. Ikke tid til mer og iallfall ikke to timer, men jeg jobber som lærer og har tre barn... Anonymous poster hash: 6ee53...073
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Oi, ja det høres veldig mye ut. Har du barn? Anonymous poster hash: 2a8e3...215 25-30 timer i uken, men det er det jeg primært gjør, og det er kontraktfestet. Anonymous poster hash: 11977...2a9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 Har tid til det, siden jeg er hjemmeværende husmor huset er strøkent, middag klar ol når han og barna kommer hjem, så det er ikke fordi treningen går utover andre ting. Han mener bare det er veldig mye trening, at det kanskje ikke er så bra. Kan trene så mye i et halvt år, også trener jeg lite en periode, også på'n igjen med endel trening Anonymous poster hash: 91884...640
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #10 Skrevet 8. februar 2016 4-5 dager i uken. Alt fra 30 min til 2 timers økter. Pluss trilleturer/fjellturer de dagene jeg ikke trener styrke. Anonymous poster hash: 8ab3c...992
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #11 Skrevet 8. februar 2016 Hvorfor mener han at du overdriver? Er dét fordi han er uenig i dine kroppslige mål..så må dere jo se på om målene dine er sunne og realistiske. Er det fordi han mener du forsømmer andre oppgaver/ting/personer..så må dere se på om det faktisk stemmer eller ei (ikke bare fra ditt/hans perspektiv nøvendigvis). Jeg trener stort sett 4 ettermiddager i uken. Ca 1 time hver gang. Og jeg har 3 barn, som deg. Noe mer enn 4 timer pr uke er helt uaktuelt både for meg o damilien/familielivet vårt. Men så har jeg da heller ikke store mål om annet enn å holde meg i ok form og størrelse, så da holder det i massevis ;-) Anonymous poster hash: 53c9a...276
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #12 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har en pause pga skade i rygg, men jeg trener vanligvis 6 dager i uken. 1-3 timer hver gang. Kommer an på hvor travel dag det er. Har tre barn som er aktive og jobb men tid har man. Trener mens ungene trener eller etter de har lagt seg. Anonymous poster hash: 26be1...706
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #13 Skrevet 8. februar 2016 Hadde jeg vært hjemmeværende med mye fritid hadde jeg nok trent minst like mye som deg! Synes ikke du overdriver, trening er min eneste hobby, den VIL jeg drive med. Men jeg trener stort sett etter at ungene er i seng, da. Jeg trener 4-5 ganger pr uke, løper 10-15 km pr gang. Av og til styrketrening. Anonymous poster hash: 118d5...738
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #14 Skrevet 10. februar 2016 Det er mye, men når du har en såpass grei hverdag så skjønner jeg ikke hvorfor mannen din er negativ. Jeg trente veldig mye før, men rekker ikke så mange økter i uken nå. Skulle gjerne hatt tid til å kommet tilbake i toppform, men jeg får nøye meg med vedlikeholdstrening slik situasjonen er nå. Anonymous poster hash: 2a477...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå