Gå til innhold

Dere som er overvektige. Hva spiste dere til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 819ad...e5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det for en ting å spørre om? PS , jeg er ikke overvektig

Anonymous poster hash: 73111...f16

Skrevet

Burger fra benser'n seff

Anonymous poster hash: 7c64e...6f4

Skrevet

Torsk, gulrot, potet

Anonymous poster hash: 7a8c2...6ca

Skrevet

Stekt ørret. Kokt potet og salat med dressing. Bmi ca 40. Noe mer du lurte på? Forresten drakk jeg vann til

Anonymous poster hash: 9fdfa...1e7

Skrevet

Kotelett med fløtesaus, en kokt potet og en gulrot.

Kanelboller til kaffen🤗

Anonymous poster hash: b2aeb...87e

Skrevet

Altså hva faen feiler det deg HI ?! 
Overvektig eller ikke, man er mennesker med følelser, å ja vi blir og sultne !
Jeg er under kostholdsendring etter både fødsel og langtidssykdom nå, så skal ned i vekt, men som overvektig spiste jeg i dag svinestrimler med grønnsaker til !! 
Jeg blir nesten forbanna over det kroppsfokuset som stadig dukker opp her inni mellom !
Er det ikke voksne mennesker her ?! Det er jo på kanten til å bli mobbing ! 

Jeg blir både lei meg og flau over holdningen til enkelte...

Anonymous poster hash: a842a...f23
Skrevet

Grandiosa 😀 Men eg er ikke overvektig. Er ikke kun oss normal vektige som kan spise "kjappis" mat altså 😡 Få deg et verdig liv HI!

Anonymous poster hash: b2e81...822

Skrevet

Lasagne. Jeg aner ikke om den var sunn eller hvor mye kcal det var i den, for vi var på besøk og fikk den servert. Men den smakte aldeles nydelig. :)

Anonymous poster hash: 5b106...a47
Skrevet

Smågodt i colasaus

Der lo jeg godt 😂😂

Anonymous poster hash: b2e81...822

Skrevet

- 1/2 pizza

- 2 hamburgere med masse bacon og ost

- pommes frites

- spagetti og kjøttsaus

Avsluttet med 1 sjokolademuffins, 2 coockies med sjokoladebiter og litt is

Skylte alt ned med en nesten 1 liter cola

Anonymous poster hash: fde26...f45
Skrevet (endret)

Ovensbakt laks, salat og nudler. Eller skulle jeg ha svart fettdryppende Hamburger fra Esso med ekstra stor posjon chips til, nedsmurt i bearnaise? :D

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg er under kostholdsendring etter både fødsel og langtidssykdom nå, så skal ned i vekt, men som overvektig spiste jeg i dag svinestrimler med grønnsaker til !!

Jeg blir nesten forbanna over det kroppsfokuset som stadig dukker opp her inni mellom !

Eller hi selv er overvektig og er på jakt etter nye forslag? Snakk om å være hårsår og gå rett i strupen på noen!?!

Og en annen ting er at slike som deg gjør det mer "morsomt" å mobbe overvektige! Ta deg en bolle!

Anonymous poster hash: d7102...7d9

Skrevet

Kyllinggryte laget med kyllingfilet, løk, hvitløk, paprika, gulrot og brokkoli. Sausen var laget av vann, krydder, fond og litt maizenna for jevning. Serverte salat og fullkornsris ved siden av. 

Bortsett fra risen, besto jeg testen? 

Anonymous poster hash: 7ba9a...aaa
Skrevet

Nå ble jeg sulten...

Skrevet

Min bmi er på ca 32. Skulle ha pytt i panne til middag, men plutselig kunne jeg ikke fordra smaken. Klarte ikke spise noe av det. Sikkert fordi jeg er gravid.. Så nå spiser jeg to rundstykker med nugatti. Skulle heller valgt en grandis til middag.. Vi skal ut å reise tidlig i morgen så derfor gadd jeg ikke stå og mekke skikkelig mat i dag. 

Anonymous poster hash: ce021...0b3
Skrevet

Lett overvekt (etter fødsel) på vei ned :) Spiste 150g omelett.

Anonymous poster hash: a3ebe...b22

Skrevet

Eller hi selv er overvektig og er på jakt etter nye forslag? Snakk om å være hårsår og gå rett i strupen på noen!?!
Og en annen ting er at slike som deg gjør det mer "morsomt" å mobbe overvektige! Ta deg en bolle!

Ja, å med sånne holdninger som det der, så er det heller ikke rart i at barn mobber hverandre heller....
Jeg har i allefall lært mitt barn at vi er snille med alle uansett form og farge, mobbing er ikke akseptabelt.
Synd om du følte deg truffet i av det jeg skrev å følte for å forsvare deg...jeg blir bare mektig forbannet over ting som går på kroppsfokus...det er liksom mer enn nok av det i dag ! 
Å hvorfor mobbe overvektige ? Føler du deg bedre av å kalle folk tjukk ?! Hva oppnår du ved å gjøre dette ?!

Skrevet

Kanskje trådstarter var lei av alle "dere som er normalvektig, hva spiste dere til frokost?" trådene, det er da sunt med litt variasjon inn i mellom ;)

Anonymous poster hash: 8e156...c92

Skrevet

Ja, å med sånne holdninger som det der, så er det heller ikke rart i at barn mobber hverandre heller....

Jeg har i allefall lært mitt barn at vi er snille med alle uansett form og farge, mobbing er ikke akseptabelt.

Synd om du følte deg truffet i av det jeg skrev å følte for å forsvare deg...jeg blir bare mektig forbannet over ting som går på kroppsfokus...det er liksom mer enn nok av det i dag !

Å hvorfor mobbe overvektige ? Føler du deg bedre av å kalle folk tjukk ?! Hva oppnår du ved å gjøre dette ?!

Hæ?? Følte meg ikke truffet en plass! ;) Mitt barn lærer også de rette verdiene, jeg skjønner at du følte deg veldig truffet av dette :P

Og opplys meg, hvor kaller jeg folk tykk, hvor mobber jeg overvektige og hva har jeg gjort for å oppnå noe med mitt svar?? Det var du som fyrte deg opp av dette innlegget, jeg prøver bare å dra fokus vekk fra "stakkars meg, alle rakker ned på meg", for det var kanskje ikke meningen med innlegget i det hele tatt!

Skrevet

250g Findus god gammeldags fiskegrateng og 140g gulrot. Sammen ca 400 kcal

86kg gått fra 104kg.

Lever på 1500 kcal for å gå ned.

Anonymous poster hash: 14365...526

Skrevet

Ganske rart at alle som er overvektige her kun har spist torsk og gulrot til middag. Stemmer ikke helt overens med virkeligheten AKK... Hadde du spist det hver dag hadde du enkelt og greit ikke vært overvektig, sikkert derfor HI spurte..

Anonymous poster hash: 430ab...5cf

Skrevet

Hjemmelaget lasagne og salat, liten porsjon.

Det er ikke mat jeg blir feit av, jeg spiser lite mat og det jeg spiser er stort sett sunt

Men jeg spiste potetgull til lunsj og sjokolade til kvelds

Anonymous poster hash: c4a11...dc4

Skrevet

Ganske rart at alle som er overvektige her kun har spist torsk og gulrot til middag. Stemmer ikke helt overens med virkeligheten AKK... Hadde du spist det hver dag hadde du enkelt og greit ikke vært overvektig, sikkert derfor HI spurte..

Anonymous poster hash: 430ab...5cf

Det at man har spist det i dag betyr da ikke at man påstår at man spiser det hver dag. Vi har vanligvis fisk på mandager og torsdager... betyr ikke at vi har det hver dag.

Dessuten kan man fint bli overvektig om man spiser torsk hver dag også, hvis man f.eks. spiser chips og sjokolade hver kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...