Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Hei. Fikk så lyst å drømme meg vekk i feriedrømmer. Vil gjerne ha tips av dere. Både langhelger og 2-3 uker lange ferier. (Ikkje Danmark, Vært der nok) Anonymous poster hash: b18ff...e32
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Min beste ferie så langt var vår bryllupsreise til Mexico. Ellers er favorittene Roma, Paris og New York. På ønskelisten fremover står cruise i Middelhavet, og å leie hus i Toscana. Anonymous poster hash: cac17...0b8
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Takk for svar. Ser for meg høstferie i Paris med besøk i Euro Disney. Har lyst å Gjøre forskjellig gøy i sommer. Og treng litt sol og varme iløpet av sommeren. Cruise har eg også drømt om. Kanskje ta opp igjen den drømmen. Anonymous poster hash: b18ff...e32
Jojo x3 Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Tre uker i Thailand! Øyhopping i karibien! Fjellturer i alpene! Telttur i Jotunheimen! Vietnam! Weekend i Berlin eller london! Åh, jeg elsker å reise og drømmer stadig om ferier vi har vært på og ferier jeg vil dra på
Lessismore Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Kapp verde, Seychellene, Komorene, Madagaskar, Sri Lanka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå