Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Noen som har noen erfaringer om det? Eller er de restriktive siden det allerede er en risikofødsel? Skal på kontroll i morgen men hadde vært greit å vite hva andre har opplevd (frisk og sprek annengangs og er i uke 38 i dag men redd for å gå overtid) Anonymous poster hash: e5036...008
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Her setter de ikke igang fødsler med store barn eller setefødsler, begge deler krever en kropp som er helt moden, fødeklar og produserer effektive og gode rier på egenhånd Det var beskjeden jeg fikk da jeg ventet et barn estimert til over 5 kg, gikk jeg ikke i naturlig fødsel av meg selv innen termin ville de heller ta ks enn å sette meg igang. Anonymous poster hash: cb8e0...9a1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Jeg fikk beskjed om at de aldri satte igang seteleie. Jeg fikk istedet satt opp keisersnitt i uke 41+3. Men var på daglige kontroller på sykehuset de 10 siste dagene. Anonymous poster hash: f5cb3...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå