Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Synes hun har et så sjarmerende vesen. Mye motgang nå stakkars. Ordner seg for snille jenter ❤️ Anonymous poster hash: fcf8f...ee5
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Hun er vakker på alle måter Anonymous poster hash: 02dcb...538
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Nei, du er ikke det. Anonymous poster hash: 5cb55...4ca
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Joda, du er riktig søt. Anonymous poster hash: b3da4...fae
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Egenreklame? Jeg aner fremdeles ikke hvem dama er, og har ikke tenkt å gjøre noe for å finne det ut. Anonymous poster hash: 583ed...d77
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Hahaha, nei hun er fæl. Anonymous poster hash: 17365...b9d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Enda en paprika tråd...... 😴 Denne var jo bare patetisk! Håper virkelig ikke det er hun selv som lager alle disse trådene 😨 Anonymous poster hash: 378b9...8ca
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Virker som at når hun har lite trafikk så skriver hun innlegg her for å booste bloggen sin Anonymous poster hash: 43552...526
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 Blæh Anonymous poster hash: ccc4f...9c4
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #10 Skrevet 8. februar 2016 Skjønn? Nei...tenker mer i retning psyk. Anonymous poster hash: 34025...6f1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #11 Skrevet 8. februar 2016 Hun er en nydelig dame som virkelig får til det hun vil. Ja hun har hatt noen nedturer men hun lander alltid på beina igjen å står på videre. En dame det står respekt av og som flere helt klart burde se opp til, de fleste her inne når ikke Camilla opp til knærne engang. Å nei jeg er ikke Camilla og det er nok ikke hun som starter trådene her heller, bloggen blir lest av mange så det har hun nok ikke behov for. Dere er nok noen sjalue høns som ikke har sjans til å bli som hun om dere prøver engang. Patetiske små mennesker er det dere er! Anonymous poster hash: abd5a...1a1
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #12 Skrevet 8. februar 2016 Det er hun selv som spammer BIM med uendelig av tråder! Anonymous poster hash: 26bcf...11b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #13 Skrevet 8. februar 2016 Nei, hun finnes ikke sjarmerende. Anonymous poster hash: a441b...c5a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #14 Skrevet 8. februar 2016 Hun er veldig vakker ja. Anonymous poster hash: 3d597...318
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #15 Skrevet 8. februar 2016 Hun er en nydelig dame som virkelig får til det hun vil. Ja hun har hatt noen nedturer men hun lander alltid på beina igjen å står på videre. En dame det står respekt av og som flere helt klart burde se opp til, de fleste her inne når ikke Camilla opp til knærne engang. Å nei jeg er ikke Camilla og det er nok ikke hun som starter trådene her heller, bloggen blir lest av mange så det har hun nok ikke behov for. Dere er nok noen sjalue høns som ikke har sjans til å bli som hun om dere prøver engang. Patetiske små mennesker er det dere er! Anonymous poster hash: abd5a...1a1 Spar deg for sjalu kortet. Jeg ville aldri bytter ut min flotte mann og våre barn og hus og alt vi har med det hun har... For hva har hun egentlig igjen? To barn og fraskilt mann. Ny mann som er notorisk utro. Roter bort et flott hus. Sitter nå gravid OG singel i en liten leilighet som hun leier... Ja, kjære vene la oss bytte ASAP! Vær snill og slutt med dette misunnelsesopplegget. Det er ikke der det ligger for de aller fleste. Hvorfor er det slik at enkelte ikke klarer å se hvordan hun egentlig er? Hun har store psykiske problemer og sliter hardt med å holde fasaden. Den har vel sprukket et par - ti ganger nå tror jeg..... Det er jo egentlig bare trist å se på. Det mener jeg virkelig 😳 Hun burde virkelig tatt seg en pause fra blogg og det som er. Få litt hjelp og bruke tiden sin på barna sine og ting som faktisk betyr noe, og ikke prøve å vise seg fra en side som faktisk ikke stemmer. Uff, nei skulle ønske at hun kunne få det godt... ❤️ Anonymous poster hash: 378b9...8ca
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #16 Skrevet 8. februar 2016 Hun er en nydelig dame som virkelig får til det hun vil. Ja hun har hatt noen nedturer men hun lander alltid på beina igjen å står på videre. En dame det står respekt av og som flere helt klart burde se opp til, de fleste her inne når ikke Camilla opp til knærne engang. Å nei jeg er ikke Camilla og det er nok ikke hun som starter trådene her heller, bloggen blir lest av mange så det har hun nok ikke behov for. Dere er nok noen sjalue høns som ikke har sjans til å bli som hun om dere prøver engang. Patetiske små mennesker er det dere er! Anonymous poster hash: abd5a...1a1 Fatter heller ikke dette med misunnelse? Hvorfor skal man være misunnelig? Idiotisk å skylde på dette. Hun gjør alt for å bli sett og hørt, det kalles pr-kåt/høy på seg selv. Ingenting å misunne Anonymous poster hash: ccc4f...9c4
sug lut Skrevet 8. februar 2016 #17 Skrevet 8. februar 2016 Vet ikke hva som er mest frastøtende, egenreklamen eller rævslikkinga - om ikke rævslikkinga bare er egenreklame under annet nick.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #18 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har ikke noen forhold til villa paprika, annet en det som skrives her inne ørten ganger om dagen, så bryr meg egentlig lite. Det jeg reagerer på i tråd etter tråd, er at de fleste skriver at hun har en pitteliten leilighet??? Er den ikke 80kvm da? For oss, en familie på fire som har 60, er dette en stor leilighet. Og hvorfor snakkes det så mye om henne egentlig? Anonymous poster hash: a40c2...e5e
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #19 Skrevet 9. februar 2016 Jeg har fulgt henne her og der siden Unge Mødre, og likte henne godt den gangen. Hun var liksom så morsomt og vimsete da, men nå er hun ikke til å kjenne igjen. Hun virket så flink og hadde så sansen for interiør, men etter faren konkurser og hennes konkurs så kom det endel snusk fram. Det var faren som eide det meste av firmaet og huset hennes, og hun forteller ikke sannheten i bloggen sin. Hun viser fram et glansbilde, og virkeligheten er en helt annen. Denne uka fortalte hun at hun er gravid, og så endret hun på alt hun har fortalt om bruddet med barnefaren. Plutselig hadde det ikke vært noe brudd, for at han hadde flyttet sammen med dem. Dagen etter det var det slutt og barnefaren var en forfylla horebukk, skrev hun i bloggen sin. Deretter fjernet hun alt hun hadde skrevet, og vinklet det sånn at det høres ut som om hun hadde blitt hetset og at det var grunnen til all slettingen. Dette er ikke spekulasjoner, men noe hun har skrevet selv flere ganger. Anonymous poster hash: b086e...f67
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #20 Skrevet 9. februar 2016 Hun virer ikke spesielt sympatisk, og det er ikke mange i Fredrikstad som orker henne lenger. Anonymous poster hash: dc578...28c
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #21 Skrevet 9. februar 2016 Hvem snakker dere om egentlig? Anonymous poster hash: 19439...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå