Gå til innhold

er deres 2 åringer masete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å klikke av vår om dagen. Hun var en veldig rolig og blid baby. Forsåvidt fremdeles for det meste veldig blid altså, men hun styrer og maser noe helt enormt! Alle ønsker og behov meddeles på repeat minst 50 ganger og det hjelper ikke verken å svare eller ignorere. Føler jeg får ikke et sekund til å snakke med eldste da minsta babler non stop. Får hun ikke svar (eller får ikke det svaret hun vil ha) så bare repeterer hun om og om og om igjen fortere og fortere og hun ønsker å trenger noe absolutt hele tiden. Er dette en fase som går over? Eldste var aldri sånn.

Anonymous poster hash: 04955...fef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg har også en sånn skravlebøtte på 2,5.

Det går i ett heeeele dagen!

Men jeg elsker det, og ler meg skakk flere ganger hver dag.

Jeg har en venninne som har et multihandikappet barn på samme alder, hun sier selv hun ville gitt alt for å høre sånn skravling i hjemmet sitt...💔

Nei, pris deg lykkelig for friske og aktive masekopper, og tell til 10 - eller 100 - når det blir for mye☺

Anonymous poster hash: f4625...839

Skrevet

Minste her blir 2 år om noen 4 måneder... Å ja hun skravler og SKRÅÅÅÅLER hele tiden ;) Skriker høylydt og babler enda høyere. Hadde vondt i hodet når hun tok luren sin i går. Til og med eldste kommenterer hvor fælt hun roper/skriker og maser.

Hun kan bare mamma/pappa,vovvov, OOOJ, Fææærdi, Tøøørsj(tørst) , itte(sitte), se der, sova og storesøsken sitt navn :S Dette flyr hun rundt å skriker/roper eller babler.

I tillegg kjemper hun for all oppmerksomhet. Eldste kan ikke spørre om en ting før hun er der å KREVER hele meg ;) He he.. Hun blir også voldsomt sint, så viljen er det ikke noe i veien med ;)

Første hadde en periode i samme alder hvor hun var krevende... Men er jo gjerne fordi de ikke kan snakke enda... Heldigvis roer det seg ned etterhvert ;) 

Men ja... Merker at de ikke er en rolig baby lengre ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Alt går på inn og utpust. Han skravler hele dagen og skal ha full oppmerksomhet. Han var overhodet ikke noe enkel baby,så jeg kjenner litt på behovet for å puste :P Men han er en ganske flott unge da :-)

Skrevet

Min blir 3 år om noen mnd og han er veldig masete. Spør gjerne om det samme flere ganger selv om at han får svar. Og sliter med å vente hvis jeg skal gjøre ferdig Moe. Kan ikke huske at hans storesøsken var så intense.. Men han er verdens morsomste ung herligste gutt så jeg prøver å fokusere på det ☺️

Anonymous poster hash: 52023...1f9

Skrevet

Nei, men hun på snart 4 er supermasete. Minste kommer knapt nok mellom med sine ønsker.

Anonymous poster hash: d23e4...fbd

Skrevet

Nei, men hun på snart 4 er supermasete. Minste kommer knapt nok mellom med sine ønsker.

Anonymous poster hash: d23e4...fbd

Skrevet

Min yngste har akkurat bikket 3 år og jeg blir smågal noen dager, skal ha noe nytt hvert sekund og om hun ikke får eple fordi det er 5 minutter til middag bryter "helvete" løs med hyl og skrik. Hun er som person rolig og fornuftig så vi håper dette bare er 3-års fasen...

Anonymous poster hash: b7122...d6b

Skrevet

min er 3 til lørdag, og kan være masete til tider ja :P

Skrevet

Har en 2 og 4 åring. Å joda, de er ganske masete og gnålete begge to ;-) he he, men sånn er det trur jeg! Ville ikke vært de foruten <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...