Husbygger Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har ett spørsmål til dere som vet alt ☺ Jeg lurer på om det er mulig å skjule hva enkelte personer legger ut på tidslinjen sin/statusene deres. Jeg har noen på vennelisten min som spamer tidslinjen med ting jeg ikke har interesse av å se. Når denne personen legger ut gjennomsnittlig 6 oppdateringer i TIMEN, så kan det være greit å skjule det. Dette er en person som har unger i samme klasse som mitt barn, så får vel en kommentar hvis jeg sletter denne personen.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 ja du kan trykke i på en liten pil øverst til høyre ved innlegget, og trykke "skjjul alt fra ...." da er dere fortsatt venner, men du ser ingen poster fra vedkommende. Anonymous poster hash: bb305...efd
QueeenBeee Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Du kan gå inn på personen og trykk at du ikke vil følge lengre. Da slipper du spamming av siden
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Det går ja. Gå til høyre på innlegget, da skal det være en pil der som du trykker på. Da skal du få flere valg, skjul dette innlegget og slutt å følge personen da slipper du innlegg fra personen uten at personen vet det. Har gjort det samme selv, kan bli litt vell mye av enkelte som informerer om når de går i dusjen osv... :-) Anonymous poster hash: b73b0...b7f
TPK Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Ja, du kan blokkere sånn at innlegg fra denne personen ikke vises. Vedkommende får ikke vite det.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Du kan slutte å følge folk, men likevel fortsette å være venner med de, så de merker ingenting. Bare gå inn på profilen deres og under "følg", haker du bare av "slutt å følge" (tror jeg det står). Anonymous poster hash: 5c4ba...92c
Husbygger Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2016 Takk for hjelpen ☺ Følte meg veldig blond nå når det var så enkelt 😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå