Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Noen som vet? Og hvorfor er det sånn? Vet bare med meg selv, har hatt tre forhold og jeg gikk alle gangene. Nå er jeg I et forhold som bare blir dårligere og dårligere, vi Gjør ikke hverandre så mye godt, har ikke barn sammen..har prøvd I 3 år nå og det blir ikke bedre. Jeg kjenner jeg ikke orker å prøve mer mens han aldri synes det er så ille at han tenker brudd. . Er det ofte et kvinnefenomen eller er jeg på viddene? Anonymous poster hash: d4bbf...3c3
overlord Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Mener å ha lest at menn i hovedsak kun går dersom de har funnet en annen, mens kvinner går dersom forholdet er dårlig (og dersom de har funnet en annen).
Luksusdyret Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Mener å ha lest at menn i hovedsak kun går dersom de har funnet en annen, mens kvinner går dersom forholdet er dårlig (og dersom de har funnet en annen). Stemmer nok det, samtidig som det er flest menn som ikke gidder å vaske og rydde, og prioriterer fyll og trening fremfor barn og familien. Finnes selvfølgelig sånne kvinnfolk også, men flesteparten av sånne drittsekker er menn.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 I mine forhold har det vært 50/50 Anonymous poster hash: 38b58...654
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Mange menn vet ikke engang hvorfor det blir slutt.. Enda de på årevis basis har fått beskjed om å skjerpe seg.. Anonymous poster hash: 65593...165
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Ja, det stemmer HI. Flere kvinner tar initiativ. Anonymous poster hash: 31fcb...79f
Popelko Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Legen min sa at i de aller fleste tilfellene var det damene som gikk
Leeloo76 Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Hvordan var det igjen..."Menn går når de finner en annen, kvinner går når de finner seg selv"...eller noe sånt?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 Min erfaring er at menn går sjelden. Og vil de ut, så bare starter de å gi faen, og behandler dama dårligere, så det er damen som går. Jeg la ut for 1 år siden, annonse etter fast pulekompis på en sex side. Og fikk svar av mange menn, som var i forhold, hadde det ikke bra i forholdet. Men de ville ikke gå, med mindre de fant en ny. Anonymous poster hash: adfe2...e3c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #10 Skrevet 8. februar 2016 Merkelig egentlig... Samboeren min klager daglig på meg, alt er visst feil men at det skal bli slutt mellom oss, det vil han ikke. Forstå det den som vil.. Anonymous poster hash: d4bbf...3c3
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #11 Skrevet 8. februar 2016 Menn liker å bli degget for, og etter å ha hengt her inne i mange år, har jeg skjønt at mange kvinner gjør nettopp det. De rydder, vasker, støvsuger, tar seg av barn osv, klager riktig nok over at han ikke gjør noe, men fortsetter å gjøre alt. Han styrer på med sitt, får seg kanskje litt sex av og til, ferdig middag, vaskede klær, må tåle å bli kjeftet litt på, men hey, det er jo bare til å lukke ørene ... Helt ærlig skjønner jeg en del menn jeg. De vil ikke gå fordi de tross alt har det ganske godt med alle disse kvinnene som ikke klarer å la være å degge for dem. Anonymous poster hash: 0774a...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå