Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Ronke!!!! Hva hadde dere synes om dette? Jeg synes det er ubehagelig!!! Men jeg gjør det. Står der doggystyle og tenker på hva vi skal ha til middag imorgen . Kleint Anonymous poster hash: fdc57...97a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Hvorfor har han ikke sex med deg i den stillingen istedenfor? Anonymous poster hash: 888f0...e09
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Han vil ronke, har også sex innimellom altså. Han tenner på at jeg gjør det for han... Anonymous poster hash: fdc57...97a
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Du kan prøve å onanering samtidig. Eller bruke vibrator? Så får du også noe ut av det og det kanskje ikke blir så flaut? Eller enda flauere... Anonymous poster hash: 888f0...e09
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Herregud, er da vel fint at han tenner på rompa di! Kos deg samtidig med en finger eller to du også da, mulig han blir enda kåtere 😊 Forstår ikke problemet, vært verre om han ikke tente!? Anonymous poster hash: 8d6f6...f89
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Høres utrolig koselig ut! Jeg hadde brukt vibrator samtidig, kanskje bedt ham om å stimulere en pupp med den ledige hånda. Mer slitsomt med eksmannen som ville at jeg skulle ta ham i rumpa med en strap-on. Det fikk jeg virkelig ingenting ut av. Anonymous poster hash: dd9c8...03c
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Herregud. Å fungere som utstilling for mannen som stimulerer seg selv må jo føles vanvittig krenkende. At han faktisk tenner på det at du "gjør det for ham", får meg til å tro at det ikke blir det samme for ham om du eller ham stimulerer deg samtidig. Han tenner på ideen om at du er underdanig. Uansett: liker du det ikke så lar du selvsagt være! Anonymous poster hash: d71e7...ddc
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Jeg lot være å innlede et forhold med en fyr som helst ville komme med å ronke seg frem til det ved å se på meg. Han hadde problemer med tilknytning. Anonymous poster hash: 5d4b9...930
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 Haha rompefiksert da skjønner jeg. Herlig at han tenner på deg👍Jeg har møtt en som er glad i analsex. Så måtte jo bare prøve det.. Litt rart og vet ikke om jeg liker det så godt. Men elsker å tilfredsstille han. Må si han koser med meg og er opptatt av min nytelse også så vi variere. Han vil ta bilde av meg så han kan ronke til de dagene vi ikke rekker å møtes.. Synes bare det er bra👍😀 Anonymous poster hash: 31a11...c43
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #10 Skrevet 8. februar 2016 Folk er jammen forskjellig! Jeg syns det er veldig tennende når mannen min runker over meg. Det har skjedd at jeg ikke er supertent og jeg lar han få kose seg samtidig som jeg bare nyter å være beundret men ikke akkurat er så kåt. Jeg tenker jo ikke på middag om mannen min runker, liksom. Jeg tenker på deilig sex og hva de deilige tankene han har i hodet. Elsker lyden av en runkende mann. Altså ikke hvem som helst selvsagt. Men en jeg har seksuelt forhold til. Anonymous poster hash: 1908b...cc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå