Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Når vises det på vekten? Neste dag eller senere? Anonymous poster hash: 48b62...316
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 kommer vel helt ann på, noen gram kan du nok se ganske umiddelbart, men man kan lett legge på seg ett til to kg i uka. Anonymous poster hash: 88334...8ac
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Vet ikke hvor lang tid det tar før det omdannes til fett i kroppen, men vil jo tro det skjer ganske fort. Men husk at det skal 7000(!) overflødige kcal til for å gå opp 1 kg i fett. Anonymous poster hash: a1791...a44
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Det jeg mener er at jeg slanker meg, men skeier ut på lørdagene. Når jeg veide meg på søndag var jeg 400 gram mer enn lørdag morgen. Vil jeg kunne gå opp ytterligere når jeg hentet meg inn igjen søndag og spiste mindre enn jeg forbrente? Eller vil vekten gå ned igjen fra og med mandag. Rakk ikke veie meg i dag. Anonymous poster hash: 48b62...316
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Det jeg mener er at jeg slanker meg, men skeier ut på lørdagene. Når jeg veide meg på søndag var jeg 400 gram mer enn lørdag morgen. Vil jeg kunne gå opp ytterligere når jeg hentet meg inn igjen søndag og spiste mindre enn jeg forbrente? Eller vil vekten gå ned igjen fra og med mandag. Rakk ikke veie meg i dag. Anonymous poster hash: 48b62...316 Det finner du jo ut av når du veier deg! Har slankingen gått deg ørlite til hodet? Anonymous poster hash: f3513...749
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Jeg er ikke noe ekspert på dette, men det er jo vanlig at man kan variere to kilo på vekta uten at du hverken har fått opp eller ned i vekt. Det kan variere etter når du veier deg (morgen mot kveld), hva du har spist (salt binder vann i kroppen), hvor du er i menstruajonssuklusen osv osv. Vil derfor tro at man ikke ser resultat umiddelbart - eller, rettelse: man ser umiddelbart resultat kun når man starter slanking pga vanntap. Anonymous poster hash: ae557...9f9
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Overspiser du f.eks. hver lørdag vil du gå opp i vekt med mindre du spiser tilsvarende mindre gjennom uken. Ikke noen særlig god strategi kanskje? Anonymous poster hash: 3cd4b...d48
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #8 Skrevet 9. februar 2016 Jeg er ikke noe ekspert på dette, men det er jo vanlig at man kan variere to kilo på vekta uten at du hverken har fått opp eller ned i vekt. Det kan variere etter når du veier deg (morgen mot kveld), hva du har spist (salt binder vann i kroppen), hvor du er i menstruajonssuklusen osv osv. Vil derfor tro at man ikke ser resultat umiddelbart - eller, rettelse: man ser umiddelbart resultat kun når man starter slanking pga vanntap. Anonymous poster hash: ae557...9f9 Ser at jeg svarte "omvendt" på spørsmålet ditt, men whatever... Anonymous poster hash: ae557...9f9
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #9 Skrevet 9. februar 2016 Det jeg mener er at jeg slanker meg, men skeier ut på lørdagene. Når jeg veide meg på søndag var jeg 400 gram mer enn lørdag morgen. Vil jeg kunne gå opp ytterligere når jeg hentet meg inn igjen søndag og spiste mindre enn jeg forbrente? Eller vil vekten gå ned igjen fra og med mandag. Rakk ikke veie meg i dag. Anonymous poster hash: 48b62...316 Du høres virkelig ikke frisk ut. Anonymous poster hash: 10128...ae7
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2016 #10 Skrevet 9. februar 2016 På meg så vises det på vekten morgenen etter Anonymous poster hash: 89aba...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå