Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Regner ikke med at testene på quiz er særlig seriøse. Må man oppsøke en synsk? Anonymous poster hash: 00c1d...16b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Ja, oppsøk en synsk. Billigste måten å finne det ut på. Alternativet er meget kostbart og tidkrevende. Anonymous poster hash: 0be27...158
Luksusdyret Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Ja, oppsøk en synsk. Billigste måten å finne det ut på. Alternativet er meget kostbart og tidkrevende. Anonymous poster hash: 0be27...158 Man kan jo også prøve å kose med forskjellige dyr som løver, tigere, gorillaer og se - det dyret som ikke spiser deg, er nok det rette
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Ja, oppsøk en synsk. Billigste måten å finne det ut på. Alternativet er meget kostbart og tidkrevende. Anonymous poster hash: 0be27...158 Man kan jo også prøve å kose med forskjellige dyr som løver, tigere, gorillaer og se - det dyret som ikke spiser deg, er nok det rette Mhm, nettopp dette som er alternativet. Koster for det første utrolig mye penger å reise rundt slik, samt st det tar tid. Og selvfølgelig langt i fra risikofritt. Anonymous poster hash: 0be27...158
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Ja, oppsøk en synsk. Billigste måten å finne det ut på. Alternativet er meget kostbart og tidkrevende. Anonymous poster hash: 0be27...158 Man kan jo også prøve å kose med forskjellige dyr som løver, tigere, gorillaer og se - det dyret som ikke spiser deg, er nok det rette Mhm, nettopp dette som er alternativet. Koster for det første utrolig mye penger å reise rundt slik, samt st det tar tid. Og selvfølgelig langt i fra risikofritt. Anonymous poster hash: 0be27...158 Så hvis man får vite av en "synsk" at en løve er ens "kraftdyr" (det betyr at man kan koke kraft på kjøttet, eller?) så er det bare å kose i vei med løver? Fantastisk Anonymous poster hash: 23357...951
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Ja, oppsøk en synsk. Billigste måten å finne det ut på. Alternativet er meget kostbart og tidkrevende. Anonymous poster hash: 0be27...158 Man kan jo også prøve å kose med forskjellige dyr som løver, tigere, gorillaer og se - det dyret som ikke spiser deg, er nok det rette Mhm, nettopp dette som er alternativet. Koster for det første utrolig mye penger å reise rundt slik, samt st det tar tid. Og selvfølgelig langt i fra risikofritt. Anonymous poster hash: 0be27...158 Så hvis man får vite av en "synsk" at en løve er ens "kraftdyr" (det betyr at man kan koke kraft på kjøttet, eller?) så er det bare å kose i vei med løver? Fantastisk Anonymous poster hash: 23357...951 Stemmer👌🏻 jeg fikk vite at mitt kraftdyr er ku, så hadde flaks. Blitt mye god suppe her! Anonymous poster hash: 0be27...158
sug lut Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Ja, oppsøk en synsk. Billigste måten å finne det ut på. Alternativet er meget kostbart og tidkrevende. Anonymous poster hash: 0be27...158 Man kan jo også prøve å kose med forskjellige dyr som løver, tigere, gorillaer og se - det dyret som ikke spiser deg, er nok det rette Mhm, nettopp dette som er alternativet. Koster for det første utrolig mye penger å reise rundt slik, samt st det tar tid. Og selvfølgelig langt i fra risikofritt. Anonymous poster hash: 0be27...158 Så hvis man får vite av en "synsk" at en løve er ens "kraftdyr" (det betyr at man kan koke kraft på kjøttet, eller?) så er det bare å kose i vei med løver? Fantastisk Anonymous poster hash: 23357...951 Stemmer jeg fikk vite at mitt kraftdyr er ku, så hadde flaks. Blitt mye god suppe her! Anonymous poster hash: 0be27...158 Og så følger det med digre hengejur, selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 Ett ord til deg: Peyote. Anonymous poster hash: 72dfa...2f6
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #10 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har en katt. Kjøpte henne av en oppretter. Søk på finn.no, så finner du også dyr som gies bort! Anonymous poster hash: af3ab...b23
Luksusdyret Skrevet 8. februar 2016 #11 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har en katt. Kjøpte henne av en oppretter. Søk på finn.no, så finner du også dyr som gies bort! Anonymous poster hash: af3ab...b23 Oppretter? Biloppretter har jeg hørt om før, men katteoppretter er noe nytt
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #12 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har en katt. Kjøpte henne av en oppretter. Søk på finn.no, så finner du også dyr som gies bort! Anonymous poster hash: af3ab...b23 Oppretter? Biloppretter har jeg hørt om før, men katteoppretter er noe nytt Hahahaha, forsvant en "d" inni der ja, men med en så useriøs tråd så gjør det ikke så mye om HI tror jeg har rettet opp en katt 😉 Anonymous poster hash: af3ab...b23
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #13 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har en katt. Kjøpte henne av en oppretter. Søk på finn.no, så finner du også dyr som gies bort! Anonymous poster hash: af3ab...b23 Oppretter? Biloppretter har jeg hørt om før, men katteoppretter er noe nytt Hahahaha, forsvant en "d" inni der ja, men med en så useriøs tråd så gjør det ikke så mye om HI tror jeg har rettet opp en katt 😉 Anonymous poster hash: af3ab...b23 Fnis. Du tror jeg mener alvor med tråden? 😂Var for å teste dere vett! Anonymous poster hash: 00c1d...16b
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #14 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har en katt. Kjøpte henne av en oppretter. Søk på finn.no, så finner du også dyr som gies bort! Anonymous poster hash: af3ab...b23 Oppretter? Biloppretter har jeg hørt om før, men katteoppretter er noe nytt Hahahaha, forsvant en "d" inni der ja, men med en så useriøs tråd så gjør det ikke så mye om HI tror jeg har rettet opp en katt 😉 Anonymous poster hash: af3ab...b23 Fnis. Du tror jeg mener alvor med tråden? 😂Var for å teste dere vett! Anonymous poster hash: 00c1d...16b Sikkert... Hahaha... Anonymous poster hash: af3ab...b23
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #15 Skrevet 8. februar 2016 Mitt kraftdyr er hybelkaniner! De er rundt meg hele tiden... Anonymous poster hash: a5322...d63
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #16 Skrevet 8. februar 2016 Regner ikke med at testene på quiz er særlig seriøse. Må man oppsøke en synsk? Anonymous poster hash: 00c1d...16b Kan f.eks be om å få se det i en drøm. Jeg fikk mitt opp i en drøm. Anonymous poster hash: 3d377...e26
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #17 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har en katt. Kjøpte henne av en oppretter. Søk på finn.no, så finner du også dyr som gies bort! Anonymous poster hash: af3ab...b23 Oppretter? Biloppretter har jeg hørt om før, men katteoppretter er noe nytt Hahahaha, forsvant en "d" inni der ja, men med en så useriøs tråd så gjør det ikke så mye om HI tror jeg har rettet opp en katt 😉 Anonymous poster hash: af3ab...b23 Fnis. Du tror jeg mener alvor med tråden? 😂Var for å teste dere vett! Anonymous poster hash: 00c1d...16b Sikkert... Hahaha... Anonymous poster hash: af3ab...b23 Må du ikke kverulere Anonymous poster hash: 00c1d...16b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå