Gå til innhold

Da er jeg i 3.trimester!


TPK

Anbefalte innlegg

Endelig 28+0 i dag! Synes dette svangerskapet har gått veldig treigt, og enda er det tre mnd igjen...

 

Hvordan går det med dere andre? Flere som er omtrent like langt på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes egentlig dette svangerskapet går litt for fort jeg, ene appen sier at jeg har 27+6, mens den andre sier at jeg har 28+0 i dag. Har termin den 05.mai. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28+1 idag og er også 3. trimester. Hjelpes, dette har gått veldig fort! Hva skjedde egentlig med 2 trimester?? Det bare forsvant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok det går sent fordi jeg er delvis sykemeldt, har både kraftig bekkenløsning og svangerskapsdiabetes (ikke sykemeldt pga det altså). Føler det er så mye motgang! Nå vil jeg bare ha babyen min snart! Men men, er ikke så mye annet å gjøre enn å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nok det går sent fordi jeg er delvis sykemeldt, har både kraftig bekkenløsning og svangerskapsdiabetes (ikke sykemeldt pga det altså). Føler det er så mye motgang! Nå vil jeg bare ha babyen min snart! Men men, er ikke så mye annet å gjøre enn å vente...

Uff da :( Høres ikke godt ut :( Har ikke hatt noen plager her borsett fra litt på starten med kvalme, og mageknipe. Og en sort stramhet følelse (Føler som jeg hadde en sikkelig stram jeans på meg, men sannheten var at jeg joggebukse på. Og nå er det vel kun at jeg ønsker litt mer energi.

 

Men frister å hatt babyen i armene. Men jeg har IKKE noe klart. Men tenkte skulle kjøpe inn seng,madrass, laken og dyne til helgen om mannen går med på det :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...