oslofrk Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Jeg var med på en ulykke på barneskolen. Da tenkte foreldrene mine tydeligvis ikke på det, men jeg har hatt litt plager hele tiden og synes det er blitt værre de siste årene. Det skjedde da jeg var 12 år og nå er jeg 37. Er det sannsynlig at jeg kan få noe erstatning/tilrettelegging?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Dersom du var forsikret da det skjedde så kan det jo være du hadde krav på erstatning. Det må jo meldes ifra til det aktuelle forsikringsselskapet så fort du merker at du har fått en plage/skade. Du kan ikke tegne en forsikring nå i ettertid nei, hvis det var det du mente. Blir som å forsikre huset etter at det har brunnet... Anonymous poster hash: 28af3...32b
oslofrk Skrevet 8. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2016 Nei, jeg skjønner jo at jeg ikke kan tegne forsikring nå! Det jeg lurer på er om skoler har forsikring og om det er for sent å fremme et krav. Jeg skal kontakte skolen, men lurte på om noen har vært borti noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Nei, jeg skjønner jo at jeg ikke kan tegne forsikring nå! Det jeg lurer på er om skoler har forsikring og om det er for sent å fremme et krav. Jeg skal kontakte skolen, men lurte på om noen har vært borti noe lignende? Dersom det var skolen sin feil at det skjedde en ulykke, så kan man vel kanskje søke erstatning derfra? Jeg vet ikke... Vil tro du måtte ha en privat forsikring. Det er jo derfor vi tegner barneforsikring i dag, i tilfelle noe skulle skje. Anonymous poster hash: 28af3...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå