Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Ser noen bruker sånne strikk med blomst bånd på hodet til babyjenter. Er ikke dette veldig ubehagelig for dem å ha på? Er dette for å vise at babyen er jente liksom? Anonymous poster hash: 8cf89...c7d
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 Hver sin smak. .men jeg synes det er så stygt. Med hårbånd som det heter på norsk Anonymous poster hash: ced0e...758
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Stort sett veldig myk strikk. Jenta mi ser ut som et lite søtt lykketroll, så jeg syns det er artig å jente-pynte henne litt ✨🎀 Anonymous poster hash: 45aa8...eea
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Vet ikke hvorfor, men har registrert at mange bruker det. Regner med babyer gir beskjed hvis de er ubehagelige å ha på. Jeg kunne aldri satt det på min lille, men det er fordi jeg synes det ser komisk og svært lite pent ut. Litt i samme sjanger som barnevognskilt. Anonymous poster hash: e8c49...66e
MarianeA Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 Jeg synes det ser søtt og morsomt ut. Men jeg har ikke brukt slikt selv og mener heller ikke det er hverdagspynt til små babyer. De bør slippe å ha slikt for stasen sin del. De er jo søte uansett. .
Optatium Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Jeg brukte det når hun var helt liten til finere anledninger; navnefest, jul, 17.mai og bursdager. Det var ikke ubehagelig, ikke noe verre enn lue, også er det ganske fint syns jeg☺️
Giss Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Har ikke brukt det da jenta var liten. Jeg er ikke så stor fan av slike ting på babyer. Hun fikk et i gave av svigermor en gang og da måtte vi jo prøve det på henne, men det likte hun ikke! Gned det av seg omtrent med en gang så da droppet vi det. Jeg tror babyene sier klart ifra om de ikke liker det.
*Miss Marple* Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Jeg får litt hetta av å se babyer som ikke kan fjerne det selv hvis det er ubehagelig ha strikk på hodet! Jeg klarer knapt å ha på lue selv og tenker at det å bli tvunget til å ha noe rundt hodet, samme hvor mykt det er, må være forferdelig plagsomt. Og så ser det utrolig latterlig ut i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #9 Skrevet 8. februar 2016 Jeg får litt hetta av å se babyer som ikke kan fjerne det selv hvis det er ubehagelig ha strikk på hodet! Jeg klarer knapt å ha på lue selv og tenker at det å bli tvunget til å ha noe rundt hodet, samme hvor mykt det er, må være forferdelig plagsomt. Og så ser det utrolig latterlig ut i tillegg. ja, huff. For ikke å snakke om hvor grusomt de føeste babyer synes det er å bli trillet i vogn med full påkledning. Sånne folk burde ikke hatt barn. Anonymous poster hash: 162a1...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå