Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #1 Skrevet 8. februar 2016 Hva gjør dere som er kunder? Eller hva burde vi gjøre. Anonymous poster hash: 9e74f...651
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. februar 2016 #2 Skrevet 8. februar 2016 (endret) Jeg har startet abonnement på dplay (som Canal Digital betaler). Da får jeg se slle kanalene jeg har mistet på nett frem til 1. mars. Hvis kanalene ikke er på plass innen den tid sier jeg opp avtalen. Endret 8. februar 2016 av Darwinia:-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #3 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har startet abonnement på dplay (som Canal Digital betaler). Da får jeg se slle kanalene jeg har mistet på nett frem til 1. mars. Hvis kanalene ikke er på plass innen den tid sier jeg opp avtalen. hvordan gik du frem i forhold til dette? hvordan gjør man det så canal digital betaler? Anonymous poster hash: cb255...213
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #4 Skrevet 8. februar 2016 Jeg har startet abonnement på dplay (som Canal Digital betaler). Da får jeg se slle kanalene jeg har mistet på nett frem til 1. mars. Hvis kanalene ikke er på plass innen den tid sier jeg opp avtalen. hvordan gik du frem i forhold til dette? hvordan gjør man det så canal digital betaler? Anonymous poster hash: cb255...213 Det lurer jeg også på! Anonymous poster hash: c96f4...445
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. februar 2016 #5 Skrevet 8. februar 2016 (endret) Jeg har startet abonnement på dplay (som Canal Digital betaler). Da får jeg se slle kanalene jeg har mistet på nett frem til 1. mars. Hvis kanalene ikke er på plass innen den tid sier jeg opp avtalen.hvordan gik du frem i forhold til dette? hvordan gjør man det så canal digital betaler? Anonymous poster hash: cb255...213 Alle kunder får refundert utgifter på et abonnement på dplay ut februar. Du tegner abonnement på dplay sine sider og må legge ut, så får du pengene tilbake. Fremgangsmåte står beskrevet på CD sine sider. Har ikke bedt om refusjon enda så vet ikke hvordan det fungerer i praksis. Endret 8. februar 2016 av Darwinia:-)
Mumua Skrevet 8. februar 2016 #6 Skrevet 8. februar 2016 Gjelder det både kabel og satelittkunder? Vi har ikke fått tilbud om det, bare fått cmore film i en uke.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2016 #7 Skrevet 8. februar 2016 Vi har fått Cmore filmkanalene ut mars i første omgang. Vi er veldig fornøyd å ser mange filmer der for tiden. Fikk også en svensk filmkanal, passa meg bra da jeg liker veldig godt svensk film mange gode gamle barnefilmer Anonymous poster hash: 464c3...f7e
Gjest Darwinia:-) Skrevet 8. februar 2016 #8 Skrevet 8. februar 2016 Gjelder det både kabel og satelittkunder? Vi har ikke fått tilbud om det, bare fått cmore film i en uke.Vet ikke om det gjelder satelittkunder. Sjekk nettsidene deres, det var der jeg så det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå